K, 22.03.2023
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Bussijaama iseteenindusterminal võttis reisijalt viimase raha

Liis Velsker
, reporter
Bussijaama iseteenindusterminal võttis reisijalt viimase raha
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Tallinna bussijaama iseteeninduslikud automaadid.
Tallinna bussijaama iseteeninduslikud automaadid. Foto: Toomas Huik

Tallinnast Tartusse sõita soovinud Tiit Tamberg jäi kehva seisu, kui bussijaama iseteenindusterminal tema konto broneeris, kuid piletit ei väljastanud.

20. detsembril Tartusse sõita soovinud mees läks pileti ostmiseks Tallinna bussijaama iseteenindusliku piletiautomaadi juurde, valis reisi sihtkoha ja pani automaati oma kaardi. «Ta lasi makse ära teha ja ütles seejärel, et võtke prinditud pilet. Piletit sealt välja ei tulnud,» rääkis ta.

«See masin võttis minu kontolt viimase raha ja piletit ka polnud,» kirjeldas reisija ebamugavat olukorda, mistõttu tuli nuputada võimalus uue pileti ostmiseks.

Märksõnad
Tagasi üles