P, 10.12.2023

Teenindajad kiidavad end tunnustuse nimel ise

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Sada enim kiidetud ettevõtet võivad kampaania «Kiida teenindajat 2013» raames oma uksele kleepida sildi «Kliendid kiidavad». Selle nimel on mõnes ettevõttes hakanud end tubli töö eest tunnustama ka teenindajad ise.

Ettevõtteid saab kampaania raames kiita telefonitsi, SMSiga, jättes kiidusõnad temaatilistesse postkastidesse või kirjutades veebilehele heateenindus.ee, kus on juba praegu esile toodud sada kõige enam kiitust saanud ettevõtet.

Kiituse nimel näevad vaeva paljud, kuid samal ajal kui osa teenindajatest püüab oma tööga klientidele silma jääda, on teised asunud end hoopis ise kiitma. Näiteks kiidetakse ohtralt Kiviõlis asuvat Maxima kauplust, kuid kiituse sisu on sageli üks: «Mulle meeldib teenus maxima Kiviõli.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles