Trükimeedia keskkonnamõjusid uuriv projekt Verdigris, mille liikmeteks on teiste seas suurfirmad HP, Kodak ja Agfa, teatas, et Google kasutab keskkonnasäästlikkuse sõnumit oma toodete reklaamiks, mitte aga ausaks säästlikkusele innustamiseks, ning kutsus kampaania «Go Google-less» raames inimesi üles vahetama otsingumootorit.
Paberi- ja trükitööstuse jätkusuutlikkuse organisatsioon Two Sides juhtis tähelepanu Google’i negatiivsetele keskkonnamõjudele, märkides, et Google’i aastane elektritarbimine on sama suur kui 207 000 USA majapidamise energiakulu. Lisaks toodi esile, et Google’i serverikeskus moodustab umbes kaks protsenti kogu USA elektritarbimisest. Veel selgub Two Sidesi statistikast, et sada päringut Google’i otsingumootoris on võrdväärne 60-vatise lambi põlemisega 20 minuti jooksul, sada minutit videotevaatamist Youtube’is aga lambipirni põlemisega 13 minuti jooksul.