N, 30.11.2023

Kontroll kiirlaenuturu üle on nõrk

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Facebook
Comments
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Repro

Kohalikul kiirlaenuturul tegutseb kümmekond ettevõtet, need liigituvad peamiselt väikeettevõtete hulka, mille käibed ulatuvad mõne miljoni euroni.

Paljud on ehk pannud tähele, et kiirlaenukontorid on hakanud viimasel ajal erinevates reklaamikanalites aktiivseid või isegi agressiivseid kampaaniaid tegema. Selle põhjus on alanud valmistumine jõuludeks.

«Iga aasta viimases ehk neljandas kvartalis tõuseb oluliselt tarbimine ja suureneb tunduvalt kaubanduses aktiivne müük ning reklaamivalmidus, mis omakorda aktiveerib tarbimislaenude, krediitikaartide kui ka liisingute sagedasema pakkumise klientidele,» ütles Credit24 tegevjuht Rain Sepp. «Seega pigem saab hetkelist reklaamirohkust selgitada aktiivse müügiperioodiga,» lisas ta.

Facebook
Comments

Märksõnad

Tagasi üles