N, 9.02.2023
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Andra Nõlvak: miks ma olen klienditeenindaja?

Andra Nõlvak: miks ma olen klienditeenindaja?
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Andra Nõlvak
Andra Nõlvak Foto: Erakogu

Ühes Tallinna söögikohas töötav Andra Nõlvak kirjeldab, milline on tema argipäev ning miks teda häirib halvustav suhtumine teenindajaisse.

Klienditeenindaja päev on üldjuhul keskmisest palju pikem – 12 tundi –, see algab hommikul varakult ja lõpeb õhtul hilja. Kaheksatunnise kontoritöö eelis seisneb selles, et kui kell õhtul viis saab, võib üldjuhul kõik oma asjad lõpetada ja kokku pakkida ning jääb üle mitu tundi, mis kuuluvad sulle. Siis ongi see hetk, kus lähed kas oma pere või sõpradega välja õhtustama või muul viisil koos aega veetma.

Kui klienditeenindaja aga oma 12-tunnise tööpäeva lõpetab, on tal vaid üks soov: jõuda võimalikult kiiresti koju, et järgmiseks pikaks ja raskeks tööpäevaks välja puhata ja lihtsalt magada.

Märksõnad
Tagasi üles