
Suuremat sorti kontsertide korraldamisega kaasneb alati ka ulatuslik meediakampaania, mille eesmärk on kõnetada võimalikult laia kuulajaskonda. Ka Bonobo kontserdi turundamisel kasutati sellist strateegiat ning nagu näha, tehti seda edukalt.
Suuremat sorti kontsertide korraldamisega kaasneb alati ka ulatuslik meediakampaania, mille eesmärk on kõnetada võimalikult laia kuulajaskonda. Ka Bonobo kontserdi turundamisel kasutati sellist strateegiat ning nagu näha, tehti seda edukalt.
Kui piletid 9. detsembril müüki paisati, oli kontsert kahe nädala pärast juba välja müüdud. Publiku seas levis selle kohta kaks teooriat. Ühe levinud teooria järgi tõmbasid turundusprotsessi käima kolm kohalikku hipsterit, kelle kiidusõnade peale üle Eesti pileteid soetama hakati. Teise teooria kohaselt on Bonobo (Simon Green) lihtsalt selline artist, kes huvitaval kombel kõige laiemalt keskmist muusikasõpra siinses kontekstis kõnetanud on.