Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Lennujaam püüab leevendada kõigi reisijate stressi

Tallinna Lennujaama terminaliteenuste osakonna juhataja Asko Kivinuk, kelle töövaldkonda kuulub ka erivajadustega reisijate elu võimalikult mugavaks tegemine, räägib, et juba lennujaam ise võib olla inimese jaoks üks hirmus paik.

Tellijale Tellijale

Püüan seda ette kujutada ja õnnestub suurema vaevata – olen ju isegi reisil teinekord nutt kurgus ärevalt ühest kohast teise jooksnud, kartes, et nüüd jään kuskile pärapõrgusse lõksu. Isegi siis, kui lendamist ennast ei karda, on lennujaamas palju stressitekitavat: turvakontroll, piiriületus, passikontroll, ajapiirangud, sagin ja pidevad teated.

Lõpuks, kui oled lennukisse jõudnud, loetakse ette, mis kõik võib juhtuda ja kuidas ohuolukorras käituda, ning siis järgneb veel suures raudkolakas kilomeetrite kõrgusele õhku tõusmine. Peab tunnistama, et niimoodi mõeldes tundub tõepoolest lennujaam hirmsa paigana.

20.11.2014 22.11.2014
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto