Tallinna Lennujaama terminaliteenuste osakonna juhataja Asko Kivinuk, kelle töövaldkonda kuulub ka erivajadustega reisijate elu võimalikult mugavaks tegemine, räägib, et juba lennujaam ise võib olla inimese jaoks üks hirmus paik.
Tellijale
Lennujaam püüab leevendada kõigi reisijate stressi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Püüan seda ette kujutada ja õnnestub suurema vaevata – olen ju isegi reisil teinekord nutt kurgus ärevalt ühest kohast teise jooksnud, kartes, et nüüd jään kuskile pärapõrgusse lõksu. Isegi siis, kui lendamist ennast ei karda, on lennujaamas palju stressitekitavat: turvakontroll, piiriületus, passikontroll, ajapiirangud, sagin ja pidevad teated.