E, 16.05.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Saksa suurimale telekanalile pannakse süüks Putini-meelsust

Kadri Veermäe
, välisuudiste toimetaja
Saksa suurimale telekanalile pannakse süüks Putini-meelsust
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Vene president paari nädala eest Vladivostokis Saksa avalik-õigusliku telekanali ARD saatejuhile Hubert Seipelile intervjuud andmas.
Vene president paari nädala eest Vladivostokis Saksa avalik-õigusliku telekanali ARD saatejuhile Hubert Seipelile intervjuud andmas. Foto: TASS/Scanpix

Saksamaa suurim avalik-õiguslik telekanal ARD on viimastel kuudel tõrjunud vaatajate süüdistusi, kelle hinnangul on kanali Ukraina-kriisi kajastus Venemaa suhtes vaenulik.

Sel kuul toimus aga sündmuste käigus huvitav pööre ja ARD juht Thomas Baumann pidi telekanalit kaitsma vastupidiste süüdistuste eest, kuna 16. novembril telekanali eetrisse lastud intervjuu Vladimir Putiniga oli väidetavalt pehme ja pakkus Vene presidendile võimaluse parimal telerivaatamise ajal propagandat teha.  

«Vene-Saksa suhe tekitab inimestes jätkuvalt väga tugevaid emotsioone,» sõnas Baumann USA väljaandele Wall Street Journal. «Nad küsivad, kas oleme tagasi libisemas minevikku, millest me enda arvates olime ammu üle saanud?» lisas ta.

Märksõnad
Salvesta lood hiljem lugemiseks!
Minu lood
Eesti uudised
Tallinn
Majandus
Maailm
Arvamus
Kultuur
Sport
Tarbija
Tagasi üles