Sisukord
Sport
Postimees
16.12.2014
Eesti dilbert male Horoskoop palju õnne Mälumäng Ilmunud on Johannes Hindi vanglapäevikud tagakülg Eesti lühiuudised Kohus tunnistas Rasmus Vesiloo peksmises süüdi Kapo pidas kinni Venemaa spioonisaates esinenud Karl Paksu Reformierakonna toetus suurenes konkurentide ees Draamateatri jõulusahvris käis vilgas kauplemine Kapo tehnik jutustas end suureks riigireetjaks Õnneliku lõpuga lugu: narvalane sai isaõigused Majandus EXPOst loobumine läheks riigile maksma üle miljoni euro Majanduse lühiuudised Bitcoin pakub võimalust rahapesuks Välismaa Välismaa lühiuudised Dresdenis tõstab pead veider protestiliikumine Sydney pantvangidraama lõppes ründaja ja kahe kohvikukülastaja surmaga Arvamus Aimar Ventsel: Saksa kiri Venemaast Ahto Lobjakas: mitu auku on sõelas? Urmas Viilma: kiriku ja riigi risttee (1) Vastukaja Juhtkiri: Venemaa veider võte propagandasõjas Jaanus Piirsalu: «Teie ja meie Vabaduse eest!» Postimees 1934: salakaubitsejad peksid kaasosanikku Päeva karikatuur Sport Bengals purustas müüdi supermehest Spordi lühiuudised Põnevuspaarid, õnnelikud suursoosikud ja üllatajad Tänak: võistlusauto peab olema sõitja nägu Nõmme Kalju ajaloos keerati uus lehekülg Tallinn Savisaar ilmus nii telesse kui tänavatele Tartu Mahetoit jõuab visalt lasteaeda Uue bändi bluusiplaadil särab suupill Moelooja valmistab hobi korras omanäolisi kleite ja pulmarõivaid Mahetoit säästab organismi ja keskkonda Uue silla ületamine kätkeb ohte Rock läheb püüdma eurosarja alagrupi võitu Tartlane pildistab kodulinna Volikogu laitis oma kauplusauto maha Valvo Semilarski: Tartu kergliiklusteede tänane ja homne päev Meelelahutus Koomiks Sudoku

Tänak: võistlusauto peab olema sõitja nägu

3 min lugemist
Ott Tänak. FOTO: Karli Saul

Eile alustas Ott Tänak autoralli MM-hooaja avalöögiks oleva Monte Carlo ralli tarbeks auto testimist. Tänavu M-Spordi meeskonnas Ford Fiesta WRCga sõitval eestlasel jääb sarnaselt teiste tippsõitjatega hooaja alguseni täpselt üks kuu.

Tellijale Tellijale

Viimasel kümnendil on autorallimaailma valitsenud Citröen ja Volkswagen. Ka algava hooaja eel on raske uskuda, et Fordi pilootidel oleks kasutada tiitliauto – teisisõnu, raske on  loota, et puhta sõiduga õnnestub konkurente edestada.

«Volkswageni edestamine on kõigi jaoks raske – ainuüksi tiimide eelarvetes on kümnekordne vahe,» nentis Tänak. «Aga see, mida M-Sport oma väiksemate vahenditega teeb, on väga hea. Kõik need teadmised ja kogemused, mis selles tiimis on … nende abil saab teha väga palju. Volkswagenit on küll hästi arendatud ja nende autodega sõidavad ka tänasel päeval kaks kõige paremat sõitjat, kuid ikkagi tuleb püüda nendega konkureerida.»

Sellises olukorras on väga kerge ületada riski piiri. Tänak teab seda ja püüab piiripealset kihutamist vältida, sest kui füüsiliselt pole võrdselt sõitmine võimalik, siis see polegi võimalik.

15.12.2014 17.12.2014
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto