Sisukord
Arvamus
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Postimehe lipukiri: kõik on võimalik

3 min lugemist
Tervisenädala võitjameeskonnad said auhinnaks Hawaii Expressi kinkekaardid, mille eest osteti toimetusse kaks jalgratast. Pildil proovivad rattaid uuriva toimetuse ajakirjanik Tuuli Koch ja arvamustoimetaja Marti Aavik. FOTO: Toomas Tatar

Postimehe turundusosakonna eesmärk on aidata kaasa, et Postimees oleks kõige edukam ja tuntum meediabränd Eestis. Lugejate arvu poolest seda juba olemegi, kuid meie ambitsioon on märksa suurem – olla maailma parimate kvaliteetmeedia väljaannete tasemel. See tähendab pingutamist nii sisu kui ka vormi nimel. Oma positsiooni tõttu on Postimehel võimalus, aga ka kohustus ehitada paremat Eestit. 

Tellijale

Et neid ootusi ja eesmärke täita-saavutada, on Postimehe turundusosakond sel aastal varasemast palju enam tähelepanu pööranud ettevõtte sisse, tegelenud sisekommunikatsiooni arendamise ja ettevõttekultuuriga. Teadlikult. Oleme ladunud vundamendi, millele toetuvad Postimehe tulevased võidud – turunduslikud ja organisatsioonilised. Jätkusuutlikud ja püsivad.

Euroopa Komisjoni asepresident Siim Kallas kirjutas tänavu varasügisel Eesti Ekspressi arvamusloos «Valimisest ja valitsemisest» pikema perspektiivi seadmise vajalikkusest, kus ta muuhulgas ütles: «Lühiajaline mõtlemine valdab üha rohkem otsustusvälja, pikaajalised otsused lükatakse edasi (või tagasi). Ometi on näiteks infrastruktuuri otsused pikaajalised, toovad kasu alles aastate pärast.» 

22.02.2020 25.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto