Sisukord
Tartu
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (4) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri (3) Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine (45) Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid (2) Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja (1) Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? (2) Herman Kelomees: linnainimeste maaelu (1) Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist (2) Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs (7) Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu (4) Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! (1) Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid (1) Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (3) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime (8) Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta (2) Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik (1) Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku

Aasta algas segadusega

1 min lugemist

Uus aasta algas Tartu maakonnaliinidel paraja segadusega, mis ei olnud tingitud niivõrd vedaja muutumisest, kuivõrd sellest, et muutusid sõiduplaanid ja marsruudid.

Kuigi peatus.ee leheküljel oli info selle kohta juba novembris, ei teadvustanud paljud reisijad seda. Samal aja T-pileti keskkonnast ei olnud korrektne info kohe leitav.

«Praeguseks on tulnud sõitjatelt palju pärimisi ja nõudmisi, miks seda bussi või sellel kellaajal enam ei ole ja miks buss sealt enam ei sõida,» ütles Gobusi juhatuse liige Valter Keis. «Segadust on palju, ütleme otse välja, aga töö on tellija materjalist. Maavalitsus korjas kokku arvamused ja nagu ikka – kes kõvemini häält teeb, selle soov kirja läheb.»

Tulemuseks oli piltlikult öeldes see, et ühe hääletegija kohta sai kümme õnnetut vaikijat, kirjeldas Keis.

«Ma ennustan küll, et maavalitsusel tuleb hakata sõiduplaane korrigeerima. See tekitab kõikidele osalistele palju tööd,» lisas Keis.

«Veel ja veel tuleb selgitada inimestele uusi sõiduplaane ja levitada teadmist,

inimesed paljud ei tea, et www.peatus.ee on ainus ja ametlik infokanal, kuhu maavalitsused laevad ainsa kehtiva sõiduplaani,» lausus Keis.

Seotud lood
20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto