Sisukord
Arvamus
Postimees
12.01.2015
Eesti Dilbert Türgi võitis puhkamise sihtkohana eestlaste südame Mälumäng Male Horoskoop Palju õnne Tagakülg Päästeameti juht: Laekvere perelt elektri äravõtmine oli vastutustundetu Mälestati Charlie Hebdo ajakirjanikke Harjumaal hukkus avariis naine 1201esikülg Reform puhastab patuseid, sotsid lähevad riskile Elukaaslased korraldasid rekordilist amfetamiiniäri Majandus Välisomanduses Eesti suurettevõtted Majanduse lühiuudised Eesti ettevõtlusesse saab investeerida ka välisaktsiaid ostes Välismaa Hamburgis rünnati ajalehetoimetust Tagaotsitav võis põgeneda Süüriasse Välismaa lühiuudised Pariisis marsiti ühiselt terrorismi vastu Arvamus Hannes Luts: Eesti vajab linnadevahelisi ronge Postimees 1910. aastal Juhtkiri: kõik on reeglipärane. Ja kõik on vale Andrus Karnau: Haapsalu raudteest Kõva sõna Margus Mihkels: lärakas tatti vastu silmi Lugeja kiri Päeva karikatuur Artemi Troitski: Charlie Hebdo - meeldetuletus tulevikust Kultuur Tallinna Klaveriduo tähistab 40. sünnipäeva Sport Spordi lühiuudised Alar Varrak pärast kaotust Kaasani Unicsile: sisse tuleb visata Lindpere: ei tea, kus ja kui kaua jätkan Kogemused aitasid tõusule Laskesuusatamises dopinguskandaal või «dopinguskandaal» Bjørgenist sai absoluutne suusakuninganna Tarbija Eesti ettevõtlusesse saab investeerida ka välisaktsiaid ostes Tartu Kunstnik ristis Supilinna ümber Paabulinnaks Ööbikulaulu loojaid innustas pärn Tartus Suusahullude tuur pani osalejad proovile Katoliku kool saab sügiseks võimla Andres Arrak: ehk ei ole veel hilja? Esmaspäevakommentaar. Vahur Kalmre: Sõna mõte. Kus sa oled? Ööbikulaulu innustas looma pärnapuu Tartus Korvpallikooli esimene tunnustus-toetus läks Elle Lapile Meelelahutus Koomiks Sudoku

Hannes Luts: Eesti vajab linnadevahelisi ronge

5 min lugemist
Hannes Luts FOTO: Erakogu

Ministeeriumis tuleks langetada otsus, mis on reisirongiliikluse roll Eestis. Kui tegemist on tõesti vaid «vaestetranspordiga» neile, kes teisiti liikuda ei saa, jääb arusaamatuks, milleks tehti niivõrd suured investeeringud, kirjutab transpordiekspert Hannes Luts.

Tellijale Tellijale

Nüüdseks on Elron teenindanud kogu Eesti rongireisijaid juba terve aasta. Paljud puudujäägid teeninduses on kõrvaldatud, kuid probleemid rongide ülerahvastatuse ja graafikute ebastabiilsusega kestavad jätkuvalt. On selge, et praeguse veeremiga ei suuda firma teenindada reisijaid sel tasemel, mida Elronilt oodatakse. Ronge on lihtsalt liiga vähe ning olemasolevadki liiga lühikesed. Seetõttu arutatakse juba ka võimalusi veeremi juurdesoetamiseks.

Millist veeremit on Eestil juurde vaja? Lihtne vastus oleks, et samasuguseid «porgandeid» peab lihtsalt veel ostma või tuleb olemasolevaid pikendada. Tõepoolest, kahevaguniliste koosseisudega pole Eestis, peale Tartu–Koidula ja Tartu–Jõgeva liinide, niikuinii suurt midagi peale hakata. Küll aga tekib küsimus, kas ainult see lahendaks probleemid Eesti reisirongiliikluses? Kindlasti mitte.

10.01.2015 13.01.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto