Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Mida teha kauba külge jäänud turvaelemendiga?

Ühest Eesti supermarketist ostetud pluusil avastati turvaelement alles kodus seda selga proovides. FOTO: Lugeja foto

Kauplused tunnistavad, et aeg-ajalt tuleb ette olukordi, kus kassas jääb turvaelement maha võtmata, olgu siis tegu hinnalise napsi või riietega. Kuidas aga selles olukorras käituda?

Tellijale Tellijale

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul on tehniliselt võimalik ka teise poeketi turvaelementi eemaldada, seda juhul, kui süsteemid kattuvad Rimi omaga. «Mõistagi on ka selliseid turvaelemente, mis ei kattu meie süsteemiga ja sel juhul ei saa me aidata,» märkis ta. Küll aga tuleb sel juhul kliendil poes tõestada, et ta on selle ostu teinud.

17.01.2015 20.01.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto