Sisukord
Arvamus
Tänane leht
18.03.2015
Eesti Mälumäng Dilbert Uut liiki «tarokaardid» hõlbustavad elukutsevalikut Palju õnne Ministeerium kaalub vägistamisähvarduse kriminaliseerimist Tallinn osaleb taas üleeuroopalisel jalgrattavõistlusel Eino Baskin saadeti viimsele teekonnale EKRE tõus klubist parlamendiparteiks Lukas: IRL ja sotsid pole Vabaerakonnast huvitatud 1803viimane 1803esikas Prokurör: Egerti ja Keiti teod on toime pandud eraldi Eesti lühiuudised Male Õhuväeõppusest võtab osa 14 USA hävitajat Horoskoop Üks on ilmselgelt üle Majandus Majanduse lühiuudised Lairiba internet ei pruugi kõigini jõuda Kõrged palgad maksavad Soomele kätte Välismaa Iraak püüab niinimetatud Islamiriiki minema pühkida Välismaa lühiuudised Arvamus Mart Raudsaar: Inimesed, puud ja narratiiv Ukraina suursaadik: Putin karistas meid, sest valisime Euroopa Postimees 1932: «D 2000» - uus hiigelsuur reisijate-lennuk Lugeja kiri: eesti keele kaitseks Argo Ideon: tere, euroasjade minister Juhtkiri: Soome õppetund Maria Alajõe: Kolm soovi riigikogule Valeri Lõõnik: nõuandeid uue riigikogu õiguskomisjonile Päeva karikatuur Kultuur Tulekul näitus Jaak Joala Venemaa-perioodist Onegin tuleb Tallinna Sport Spordi lühiuudised Eesti korvpalli keskmine tase jääb Lätile ja Leedule alla Mark Taru üllatav hooaeg tiimiga Naiskahevõistlejad alustasid, millal olümpiale? Katari reis tõi jalgpallikoondisesse uusi mehi Tallinn Tallinn osaleb taas üleeuroopalisel jalgrattavõistlusel Tarbija Arst: kiirtest ei paku probleemile lahendust Tartu Naabri lõke süütas hooned ja laeva Jooksuga igapäevase rutiini vastu Hotelli ehitus käis seadust rikkudes Koolide ühiskatseid tuleb veel oodata Näitusesaalide kuningas vaikis eraelust Rajaleidja keskus näitas uut pesa Meelelahutus Koomiks Sudoku

Postimees 1932: «D 2000» - uus hiigelsuur reisijate-lennuk

1 min lugemist
FOTO: PM 18.03.1932

Junkersi suurlennukit «D 2000», mis alul oli kavatsetud kauba-lennukiks, ehitatakse praegu reisijate veoks ümber. Lennuk võib mahutada üle kolmekümne reisija. Lennuki tiibadesse ulatuv keha on ehitatud nii palju üles poole, et tiiva sisemas asetsevad reisijate kabiinid võimaldavad vaba väljavaate. PM 18.03.1932

Lufthansa lendas sama lennukiga Berliini-Londoni liinil alates 1931. aasta juulist. Siis mahtus lisaks kaubale pardale kuni 13 reisijat. Lennuki ümberehitustööd kestsid 1931. aasta oktoobrist kuni 1932. aasta suveni. Lufthansa kasutas seda Berliini, Hannoveri, Amsterdami ja Londoni vahelistel regulaarlendudel kuni 1936. aastani, mil lennuk katselennu ajal kannatada sai ja maha kanti. Meeskonnaliikmeid oli 7, pikkus 23 m ja tiibade ulatus 44 m. Lennuki maksimumkiirus oli 225 km/h ning lennuulatus 3460 km.

(allikas: Wikipedia)

Seotud lood
    17.03.2015 19.03.2015
    Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
    Logi sisse
    Sul ei ole kontot?
    Loo Postimees konto