Sisukord
Välismaa
Postimees
25.03.2015
Eesti Mälumäng Horoskoop Male Palju õnne Dilbert Sarnasemad, kui julgeme tunnistada Tagakülg Savisaare seisund püsib endine 2503esikas Eesti lühiuudised Eesti tervishoiusüsteemi kitsaskohti kogenud patsientide lood President võõrustas Kadriorus lahkuva valitsuse ministreid Kolmikliidule pole lihtsalt ühtegi alternatiivi Tartu Ülikool tunnustas Ene Ergmad Skytte medaliga Majandus Majanduse lühiuudised Tarkvaraarendaja Iglu loodab kohtus võita Nortalit Välismaa Airbuside fataalsed õnnetused viimasel kümnendil Prantsuse Alpides kukkus tükkideks reisilennuk 150 inimesega pardal Arvamus Manfred Weber: lammutagem digitaalsed müürid Vahetund Postimehega 25.03 Erkki Bahovski: näha maailma oma silmadega Olev Remsu: traagiline ja ülev Postimees 1933. aastal: joobnud lihunikusell riisus hobuse. Juhtkiri: harva, kuid siiski liiga tihti Andres Einmann: mure Allan Puur ja Jaak Valge: ohtlik väljaränne Päeva karikatuur Kultuur Põud ja plahvatused uusasumis Sport Spordi lühiuudised Pärnu leidis Selveri vastu võtme üles Mängijad vahetusid, mängustiil ja võidud jäid Eesti sõudetipud vahetavad paatides kohti Sotši olümpiavõitja naaseb õudu tekitanud areenile Tartu Galerii: ülikool tunnustas Ene Ergmad Skytte medaliga Pilvehuvist sündis raamat Tantsukeskus annab sünnipäevaetenduse Direktor ajas segamine enda ja kooli rahakoti Rock püüab Balti liigas pronksi Maaliõppes kõmiseb raha hääl Moeetenduse finalistid üllatasid nutikusega Vesiprindiga saavad esemed uue ilme Meelelahutus Koomiks Sudoku

Airbuside fataalsed õnnetused viimasel kümnendil

1 min lugemist
  • 2014. aasta 28. detsembril kukkus Jaava merre Indoneesiast Surabayast Singapuri teel olnud AirAsia lennuk Airbus A320-216, hukkusid kõik 162 pardal olnut. Õnnetuse asjaolusid selgitatakse.
  • 2010. aasta 28. juulil kukkus alla Karachist Islamabadi teel olnud Pakistani lennufirma Airblue lennuk Airbus A321-231. Ilm oli kehv, nähtavus halb ja piloot ei järginud süsteemi hoiatusi. Hukkus 152 inimest. Tegu on selle lennukitüübi ainsa fataalse õnnetusega.
  • 2010. aasta 12. mail kukkus alla Liibüa riikliku lennukompanii Afriqiyah Airways lennuk Airbus 330-200, mis startis Lõuna-Aafrika Vabariigist ja pidi suunduma Amsterdami. Ainus ellujäänu 105 reisijast oli 9-aastane Hollandi poiss. Esimene Airbus 330 kukkus alla 1994. aastal.
  • 2009. aasta 30. juuni varahommikul tegi Jeemeni riikliku lennukompanii Yemenia Sana'ast startinud reisilennuk Airbus A310-324 ebaõnnestunud maandumiskatse Komooride pealinnas Moronis, misjärel kukkus saarestiku lähistel India ookeani. Lennuki pardal olnud 142 reisijast ja 11 meeskonnaliikmest pääses lennukatastroofist imekombel eluga vaid 14-aastane prantslanna. Õnnetuse põhjused pole selgunud, Jeemen süüdistab Prantsusmaad uurimise takistamises.
  • 2009. aasta 1. juunil kukkus Atlandi ookeani kohal teel Brasiiliast Rio de Janeirost Prantsusmaale Pariisi alla Air France’i lennuk Airbus A330-202, hukkus 228 inimest. Lennuki rususid ja musta kasti esialgu ei leitud.
  • 2007. aasta 17. juulil toimus Brasiilia lennuajaloo seni traagilisim õnnetus São Paulo Congonhase lennuväljal, kui Porto Alegrest startinud TAM Airlinesi reisilennuk Airbus A320-233 sõitis maandumisel rajalt välja, hukkus 199 inimest, kellest 13 sai surma maa peal.
  • 2006. aasta 9. juulil sai surma 124 inimest, kui Vene lennufirmale S7 Airlines kuuluv ja Moskvast startinud Airbus A310-300 kaotas Irkutski lennuväljal maandumisel juhitavuse. Rohkem kui 50 inimesel õnnestus pääseda eluga.
  • 2006. aasta 3. mail kukkus Armeenia pealinnast Jerevanist Venemaa kuurortlinna Sotši teel olnud Armeenia lennufirma Armavia Airbus A320-211 Musta merre. Katastroofis hukkusid kõik 113 pardal olnud reisijat ja meeskonnaliikmed. Põhjuseks oli piloodi tehtud viga.

Allikas: PM

Seotud lood
24.03.2015 26.03.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto