P, 4.12.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Airi Värnik: ettevaatust — tablett

Airi Värnik
, Tallinna Ülikooli professor ja ERSI juhtivteadur
Airi Värnik: ettevaatust — tablett
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Airi Värnik, Tallinna Ülikooli sotsiaaltöö instituudi vaimse tervise professor.
Airi Värnik, Tallinna Ülikooli sotsiaaltöö instituudi vaimse tervise professor. Foto: Erakogu

Õigesti määratud ravimid võivad teha imet, ent oht seisneb kõrvaltoimetes, mida ei osata ennustada, kirjutab arst Airi Värnik, Tallinna Ülikooli professor ja ERSI juhtivteadur.

Ravimite kaaskirjad on lõbus lektüür ühislugemiseks seltskonnas. Millega meid küll ei ähvardata: alates sellest, et silmad lähevad kollaseks, nahk siniseks ja tekib verejooks seedetraktist kuni krampide, kooma ja südame seiskumiseni. Lõbus absurdinali on see siis, kui endale või lähedastele ei ole ravi määratud.

Tagasi üles