Odavlennufirma üritab rohkem meeldida

4 min lugemist
Euroopa lennufirmad peavad reklaamis näitama pileti kogumaksumust. Pildil Ryanairi tegevjuht Michael O'Leary. FOTO: Reuters / Scanpix

Aastaid maailma vihatuimate lennufirmade sekka kuulunud Ryanair on muutnud meelt ja püüab nüüd peale inimeste raha ka nende südant.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

«Kui ma oleksin teadnud, et klientide vastu kena olemine töötab nii hästi, oleksin seda juba varem teinud. Üks asi, millest me ei loobu, on madalaimad hinnad – hinnavahe meie ja konkurentide vahel suureneb,» ütles Ryanairi tegevjuht Michael O’Leary märtsi alguses väljaandele Telegraph.

Kõige eest lisatasu

28.03.2015 31.03.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto