Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallink: ennekõike on tähtis ausus ja lugupidamine

Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne FOTO: Tallink

Jaak Madisoniga seotud ebameeldivate tõikadega seoses palun vabandust nii meie klientidelt kui ka töötajatelt.

Tellijale Tellijale

Kindlasti ei ole ebaausal käitumisel meie organisatsioonis kohta. Me usaldame oma töötajaid tegema vastutusrikast tööd ning meie reisijad usaldavad meie töötajaid ja ettevõtet. Antud juhul (kaotatud mobiiltelefoni müük – toim) oli kurb tõdeda, et seda usalduslikku suhet kuritarvitati. See on erand ning ei kuulu ei ettevõtte ega meie töötajate aktsepteeritud käitumise juurde. Madisoni selline väide solvas igat meie töötajat. Tallinki reeglite järgi antakse kaotatud asjad leiubüroole hoida, kust neid kätte saab. Tallink ei tegele klientide asjade müümisega, Jaak Madisoni ja Mart Helme vastav väide on laim, ettevõtte maine kahjustamine. Kaalume astuda samme oma rikutud õiguste taastamiseks.

Sama tähtsaks kui ausust peame ka lugupidamist üksteise suhtes. Ebakorrektsest käitumisest loodame nii oma reisijatelt kui ka töötajatelt kohest tagasisidet saada. Vastasel korral ei ole võimalik midagi ette võtta, sest puudub teave. On kahju, et kannatada saanud naisterahvad meilt abi ei otsinud, kindlasti julgustan seda edaspidi tegema. Meie laevatöötajaid nimetatakse õigusega laevapereks – sest tavaliselt käitutakse omavahel nagu pereliikmetega, hoolivalt ja lugupidamisega.

23.04.2015 25.04.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto