Eesti koolipsühholoogide ühingut juhtiv Triin Kahre töötab ise Tallinna Euroopa koolis, kus erinevus on norm, sest iga laps on erineva tausta, välimuse, nahavärvi, kultuuri ja keelega. FOTO: Margus Ansu

Nädala alguses arutleti Tartus hariduskonverentsil, kuidas iga laps saaks koolis just oma võimetele ja eripäradele vastavat haridust. Üheks läbivaks eelduseks peeti tugevat tugivõrgustikku koolides. Tartu Postimees otsis üles Eesti koolipsühholoogide ühingu juhatuse esimehe Triin Kahre, et uurida, kui head tuge saavad koolipsühholoogid pakkuda olukorras, kus nende teenuse rahastamine on juba mõnda aega olnud väga ebakindel.

Tellijale

Räägime hoopis sellest, kuidas suhelda ja toime tulla täiesti tavaliste lastega, kel on aeg-ajalt raskusi. See on minu meelest õpetajatele paljuski tume maa.