Sisukord
Arvamus
Postimees
01.07.2015
Eesti Mälumäng Vao küla rahvas soovib pagulaste arvu vähendamist majutuskeskuses Horoskoop Male Palju õnne Dilbert Tagakülg Päästva vähiravi saamine seisab haigekassa taga Välisminister kaasati Autorollo patuste ringi Eesti lühiuudised Päästjad võtsid Vabaduse väljakul mõõtu Mida teistes riikides pagulastest räägitakse? Pevkur: eelistame kristlasi ja naisi Rõivas: me ei tohi olla tõrjuv ja tige väikeriik Kuidas pagulased Eestisse jõuavad? Majandus Rändlustasud peagi ajalugu Majanduse lühiuudised Muugale tuleb LNG terminal Estonian Air jätkab kahjumitaktis Välismaa Välismaa lühiuudised Tsipras tahab uut abipaketti Kreeklased usuvad eurosse ja paremasse tulevikku Arvamus Toomas Peterson: kas odavlennufirmaks muutumine päästaks Estonian Airi? Vambola Paavo: surmad, mis ei lähe korda Postimees 1929. aastal: võitlus rahaturu ülemvõimu nimel Kultuur Seigeldes Ozi võlumaal Uuring: eestlased tunnevad end Euroopas alaväärsete alkohoolikutena Sport Spordi lühiuudised Kati Ojaloo: vasaraheide on väga äge ala Kas särtsu täis sari kukutab kuninga vormelitroonilt? Tülist käärlöögi üle tulise poolfinaalini Tarbija Uudsed testid aitavad kärpida sporditrauma ohtu Tartu Elvas esinev Francis Goya: eestlased on romantikud Uued kaldapiirded tulevad Emajõe äärde sügiseks Autod kaovad läbi optilise illusiooni maa alla Anu Raud näitab mõisahäärberis uusi ja vanemaid vaipu Tartu operatsiooniõde on Euroopa esiviisikus Kesklinna tuleb uus foor ja kergliiklustee Tartu ehitusjärelevalve juht selgitab, mida toob kaasa täna jõustuv uus ehitusseadustik Meelelahutus Koomiks Sudoku

Vambola Paavo: surmad, mis ei lähe korda

2 min lugemist
Vambola Paavo. FOTO: PP

Riigi majanduslikku tugevust näitab korras infrastruktuur. Kui ärimees jõuab pealinnast Pärnu või Tartusse kohtumisele suurema vaevata, siis tulevad ka investeeringud. Paraku oleme teede ehitamises Ida-Euroopaga võrreldes ikka veel vaeslapse osas.

Tellijale Tellijale

Kui tavaliselt sõidan Tallinna-Tartu üleautostunud trassil, siis hiljuti tuli liikuda hoopis suvepealinnast Tallinna. Teekond oli ekstreemsuse piiril. On olnud piisavalt aega, et välja ehitada kaks pluss kaks rada Harutee-Märjamaa ja Are-Pärnu vahele. Hukkunuid ja vigastatuid on otsustajate jaoks liialt vähe – kas tõesti? Kulutame kolossaalseid summasid vigastatute raviks. Miljonid kaotatud inimtunnid ja lisaväärtused.

Alles nüüd saab maanteeamet aru, et tuleb alustada Tallinna ja Pärnu vahele üksikute kaks pluss üks lõikude projekteerimisest. Ehitusaeg pole paraku veel teada. Kui liiklejate elu on prioriteet, saaks ka kiiremini.

30.06.2015 02.07.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto