Sisukord
Arvamus
Postimees
17.02.2020
Maardu tõusis Eesti taksopealinnaks (12) Eesti Apteegireformi ilmselt enam ei väära Soome meri andis välja pool aastat kadunud pärnaka Valvekaamera õppesõiduautosse? Pigem mitte Aevastamishooaeg varsti käes Majandus Toetuste arestimine külvas abivajajates segadust Eripärased hotellid raputavad Tallinna Jahenev tööturg vähendab nõudlust töökäte järele 2500 ühendust taotlevad tuludeklareerijate annetusi Välismaa Karmid piirangud näivad pidurdavat viiruse levikut Hiinas Kaljulaid: Euroopa peaks suutma rohkem ise hakkama saada Tosin sõjandustrendi: mida ütleb maailma kohta raport «World Military Balance 2020»? Põhilise julgeolekumurena jäid Müncheni konverentsil kõlama Hiina ja Liibüa Arvamus Juhtkiri: läänetuse lainetus Toomas Toomsalu: sääsereis ja surmakutsar Mart Raudsaar: sõnavabadus ei tähenda ajuvabadust Madis Somelar: minister peaks õpetajatega arvestama Kristjan Vassil: kliinikum vajab muutusi Kultuur Svetlana Aleksijevitš: kirjutamisel juhindun vaistust Anu Raua kunstiteos kroonib Tartu rahu lepingut Elutoasõbralikuks tehtud õuduslugu Sport Vana rekordi alistanud Nazarov: ma ei oodanud sellist aega Taas maailmarekordit nihutanud Duplantis: kavatsen tulevikuski piire kompida Loginov jäi norralaste hammaste vahele Guardiola-ajastu lõpp Manchester Citys? PM ROOTSIS ⟩ Evans näitas, et MM-tiitel on tänavu väga lahtine Tartu Kümmekond entusiasti läbis pika Tartu maratoni raja joostes Laest kukkunud krohvilahmakas sundis spordisaali sulgema Linn tahab nõudeid äpitaksodele karmistada Vehkleja Julia Beljajeva kella ei vaata Romantiline ja suviselt muretu «Talve» Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Toomas Peterson: kas odavlennufirmaks muutumine päästaks Estonian Airi?

4 min lugemist
TLNPM02: TOOMAS PETERSON : TALLINN, EESTI, 26NOV 01- Lennuametis toimus pressikonverents, millel osalesid lennuõnnetust uuriva komisjoni liikmed. Pildil Lennuameti peadirektor Toomas Peterson. -pl/ Foto PEETER LANGOVITS POSTIMEES FOTO: PEETER LANGOVITS/PM/EMF

Turuloogika on halastamatu: nii väikeste turgude jaoks nagu Eesti, Läti ja Leedu võiks olla maksimaalselt üks lennufirma. Üks tee Estonian Airi päästmiseks oleks selle odavlennufirmaks muutmine, kirjutab lennundusekspert Toomas Peterson.

Tellijale

Lennufirmad on müünud ja müüvad ka edaspidi peaasjalikult usaldust. Usaldus tähendab nii lennuohutuse reeglite täitmist kui ka kliendi lootust, et firma rahaline seis lubab tal lende ka tulevikus teha, mistõttu tekib kindlus osta pileteid kauaks ajaks ette, mis on ülimalt oluline tingimus lennufirma kestmiseks.

2009. aastast kannab meie peamine õhuvärav Lennart Meri nime. Eelmisel aastal läbis Tallinna lennujaama pisut üle 2 miljonit reisija, kellest rohkem kui veerandi moodustasid Estonian Airi kliendid. President Lennart Meri on ühes oma kõnes väitnud: «Usaldus ei ole kaasavara, mida on kogutud sukasäärde, kuni see täis on saanud. Usaldust tuleb igal jumala hommikul uuendada, päevast päeva taastada, kasvatada nagu kapitali ja hoida nagu algkapitali.» See ütlus peaks kehtima ka Estonian Airi kohta.

15.02.2020 17.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto