Sisukord
Mees
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Suvine meestemood: ühele sinine, teisele metall

2 min lugemist
Sinine ja oversized: pintsak 159,99 eurot, Cortefiel; T-särk ja püksid erakogu. FOTO: Siiri Kumari

Milliseid leebeid moetuuli võiks mehed sel suvel oma riidekappi tuulutama lubada, näitab enda seljas ette ja sobitab oma garderoobi Londoni moetudeng Taavi Tiidt.

Tellijale

Kui peaks suveks mehele soovitama üht trendiasja, võiks see olla sinine või roheline pintsak või ülikond, leiab ühes maailma mainekamas moekoolis London College of Fashionis moebrändide visuaalset ja praktilist identiteedikujundust ehk moebrändingut õppiv Taavi Tiidt, kelle tänavuse kooliaasta punkt oli märkimisväärne saavutus. Nimelt valiti ta paarisaja õpilase seast välja kaasa lööma Ühendkuningriigi suurima, John Lewise kaubamaja uue brändi loomises. See tähendab, et järgmisel kevadel võib ta minna Euroopa ühele rahvarohkemale poetänavale Oxford Streetile ja vaadata, kuidas näeb uus moemärk välja kuulsa kaubamaja vaateakendel või interjööris, mille autorite hulka kuulub ka tema.

03.07.2015 06.07.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto