Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Suvine meestemood: ühele sinine, teisele metall

Sinine ja oversized: pintsak 159,99 eurot, Cortefiel; T-särk ja püksid erakogu. FOTO: Siiri Kumari

Milliseid leebeid moetuuli võiks mehed sel suvel oma riidekappi tuulutama lubada, näitab enda seljas ette ja sobitab oma garderoobi Londoni moetudeng Taavi Tiidt.

Tellijale Tellijale

Kui peaks suveks mehele soovitama üht trendiasja, võiks see olla sinine või roheline pintsak või ülikond, leiab ühes maailma mainekamas moekoolis London College of Fashionis moebrändide visuaalset ja praktilist identiteedikujundust ehk moebrändingut õppiv Taavi Tiidt, kelle tänavuse kooliaasta punkt oli märkimisväärne saavutus. Nimelt valiti ta paarisaja õpilase seast välja kaasa lööma Ühendkuningriigi suurima, John Lewise kaubamaja uue brändi loomises. See tähendab, et järgmisel kevadel võib ta minna Euroopa ühele rahvarohkemale poetänavale Oxford Streetile ja vaadata, kuidas näeb uus moemärk välja kuulsa kaubamaja vaateakendel või interjööris, mille autorite hulka kuulub ka tema.

03.07.2015 06.07.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto