Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Vene telesaade nimetas ETV+ propagandakanaliks

Venekeelse telekanali peatoimetaja Darja Saar. FOTO: Erik Prozes

Pühapäeval eetrisse läinud Vene telesaates «Vesti» väideti Eestis toimuvat kajastades muuhulgas, et septembris alustav venekeelne kanal ETV+ on Eesti riigi propagandakanal, kaitsepolitseiamet jälgib kohalike inimeste meelsust ning riigikogulastel on keelatud suhelda Vene duumaliikmetega. Reportaažis keskenduti sellele, kuidas Eestis võideldakse kõige vastu, mis on venepärane. 

Tellijale Tellijale

Tähelepanu keskmesse sattus ETV+. «Kava kohaselt peab uus kanal looma venekeelse elanikkonna seas õige ettekujutuse infost või kergelt öeldes zombistama vene ajusid õigesse, see tähendab Brüsseli ja Washingtoni suunda,» selgitati saates.

«Vesti» tegi ka lühiintervjuu ETV+ peatoimetaja Darja Saarega. Muuhulgas küsiti Saarelt, kas Donbassis võitlevad separatistid või omakaitseväelased, millele peale Saar lausus: «Vastavalt Eesti valitsuse ametlikule seisukohale.» Küsimuse peale, kellele kuulub Krimm, soovitas Saar tutvuda Eesti ametliku seisukohaga. Järgmisele küsimusele seoses pronkssõduriga vastas Saar saates: «Kui vahendame sündmusi Eestis, toome esile Eesti ametliku seisukoha kõigis küsimustes. Ka nendes, mis eespool sai mainitud.»

28.07.2015 30.07.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto