Sisukord
Välismajandus
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Seebiooper seebiooperi looja juhtkonnas

3 min lugemist
FOTO: Pm

Old Spice, Hugo Boss, Head & Shoulders, Ivory, Wella, Always, Tampax, Pampers, Bonux, Fairy, Ariel, Lenor, Tide, Braun, Gillette, Duracell, Oral-B – see on ainult lühike nimekiri maailma suurima tarbekaupade tootja Procter & Gamble (rohkem tuntud kui P&G) brändidest.

Tellijale

Ainuüksi rohkem kui miljardi dollari eest aastas müüvaid brände on kontsernil 23. Peale nende on veel 14 brändi käive vahemikus 500 miljonit kuni miljard dollarit ning neist mitmel on potentsiaal tõusta miljardi dollari brändiks.

Veel aasta tagasi oli P&G brände paarisaja ringis, praeguseks on neist umbes viiekümnest loobutud. Möödunud kuul müüdi 43 ilutoodete brändi 12,5 miljardi dollari eest Coty-nimelisele ettevõttele. Alles kavatsetakse jätta neid vaid 65 ja keskenduda kiiremini kasvavatele kaubamärkidele.

01.08.2015 04.08.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto