
Twitter, mille abil saab internetis lühisõnumeid saata, on omamoodi fenomen. Sotsiaalvõrgustikul on oma kindlad fännid, kuid paraku ei kasuta tavainimesed teenust piisavalt, et ettevõte teeniks teenuselt märkimisväärselt tulu.
Twitter, mille abil saab internetis lühisõnumeid saata, on omamoodi fenomen. Sotsiaalvõrgustikul on oma kindlad fännid, kuid paraku ei kasuta tavainimesed teenust piisavalt, et ettevõte teeniks teenuselt märkimisväärselt tulu.
Interneti SMSiks tituleeritud Twitter alustas tegutsemist 2006. aastal. Tegu on mitmes mõttes unikaalse suhtlusvõrgustikuga, mistõttu pälvib see nii palju tähelepanu kui ka investorite dollareid. Mõelda vaid, inimesi paelub 140 tähemärgi pikkuste sõnumite edastamine niivõrd, et seda kasutavad sajad miljonid.