Twitter pole enam popp

Twitteri üks asutajaid Jack Dorsey.

FOTO: AFP/SCANPIX

Twitter, mille abil saab internetis lühisõnumeid saata, on omamoodi fenomen. Sotsiaalvõrgustikul on oma kindlad fännid, kuid paraku ei kasuta tavainimesed teenust piisavalt, et ettevõte teeniks teenuselt märkimisväärselt tulu. 

Interneti SMSiks tituleeritud Twitter alustas tegutsemist 2006. aastal. Tegu on mitmes mõttes unikaalse suhtlusvõrgustikuga, mistõttu pälvib see nii palju tähelepanu kui ka investorite dollareid. Mõelda vaid, inimesi paelub 140 tähemärgi pikkuste sõnumite edastamine niivõrd, et seda kasutavad sajad miljonid.

Esialgu näis kõik paljulubav. Aastaks 2012 oli teenusel 100 miljonit kasutajat, aastal 2013 seisis Twitteri kodulehekülg maailma kümne enimkülastatud lehe hulgas. Käesolevaks aastaks oli kasutajate arv langenud 500 miljonini, kellest 300 miljonit on aktiivsed ehk tarbivad teenust vähemalt kord kuus. Seega on sotsiaalvõrgustiku kohale kerkinud väga tumedad pilved.

    Tagasi üles