Sisukord
Eesti
Postimees
12.08.2015
Eesti Male Mälumäng Palju õnne Dilbert Läti Raudtee juht üritas põgeneda Horoskoop Riik kulutab seakatkuga võitlemiseks üle 600 000 euro Maanteeamet ütles Superbusile ei Vahistati kruiisituriste puistanud kutselised vargad Maanteeamet katsetab tee ehitamist turbale Puurmanis hukatud sead maeti Torma prügilasse Eesti lühiuudised Altkäemaksu andmine võis toimuda Pärnus Majandus Soome eeskuju karusloomakasvatuses Majanduse lühiuudised Loomakaitsja: meie lähtume eelkõige looma seisukohast Karusloomaäri ootab saatuslikku otsust Välismaa MH17 katastroofi uurijad leidsid võimalikke BUK-raketi tükke Soome meelitab rahaga immigrante naasma Arvamus Lugeja kiri: oma keelest ja meelest Juhtkiri: koju tagasi odavamalt ja inimlikumalt Jaanus Piirsalu: võimaluste aken Eston Kohvrile Erkki Bahovski: Gagarin või Uzi? Anette Parksepp: näo katmise keelamisega seatakse piirangud meile kõigile Postimees 1910. aastal: kus on ilmajõgede hallikad Päeva karikatuur Kultuur Muusika metsade kohal Kultuuri lühiuudiseid Sport Spordi lühiuudised Ülikiire arenguga üllataja Kas tundmatu Poola linn saab Eesti jaoks märgiliseks kohaks? Vanade proovide uurimine tõi ilmsiks uued patused Supermatši soovinud Khan saab selle Mariel Gregor: vastaste tugevus pole enda teha ehk nõrgemate alistamine Tarbija Mida võib leida mineraalveepudelist? Tartu Maxima pani ostukärud lukku Staažikas kooliõpetaja saab 101 Aastaid tühjana seisnud suur krunt tõi tüli Bussifirmad loobuvad külavaheliinidest Ministeerium: metsatalust linna sõidu peab korraldama omavalitsus Direktorid on valmis kolima Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Maanteeamet katsetab tee ehitamist turbale

2 min lugemist

Maanteeamet ehitab septembriks Järvamaale Võõbu külla katselõigud, et leida tuleva aasta lõpuks parim tehniline lahendus turbaväljade ületamiseks Tallinna-Tartu neljarajalisele maanteele Kose ja Mäo vahel, teatas amet.

Tellijale

Turbakihi sügavus on Kose ja Mäo vahel valdavalt üks kuni neli meetrit. Kui sellisele alale tuleb ehitada tee, kaevatakse tavaliselt turvas tee alt välja ja asendatakse kandva pinnasega. Praegusel juhul tähendaks see umbes miljoni kuupmeetri turba väljakaevamist, asendamist ja ladestamist.

«Tegu oleks väga kuluka ja keskkonnahoiu seisukohast kahtlase ettevõtmisega,» hindas maanteeameti ehitusosakonna juhataja Aivo Salum.

11.08.2015 13.08.2015
EELMINE
JÄRGMINE
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto