Sisukord
Majandus
Tänane leht
13.08.2015
Eesti lk6 FAKTIKAST Horoskoop Tallinna botaanikaaias avati meelte aed Lühiuudised Mustamäele kerkib kirik Välisministeerium võib saada uue kantsleri teabeametist Tapetud sigadega Tormasse sõitvad veokid tilguvad Leping: ministeerium määrab reisigraafiku Ka sünnituse algust iseloomustab geenijälg Teadlased uurisid rasedushäirete geneetilisi põhjusi Koolides napib noori õpetajaid Parvlaevajärjekorrad jäävad kestma Suursaarte laevaliikluse ajalugu — tühistatud konkursid ja hättajäänud ministrid Palju õnne Pärnus peatati sadamaehitusel leitud lõhkekeha tõttu liiklus Dilbert Arvamusfestival kutsub 224 arutelule Majandus Parvlaevajärjekorrad jäävad kestma Bussifirmad pahandavad rongiliikluse doteerimise pärast «Nii järsku küll ei oska midagi teha...» Välismaa Välismaa lühiuudised Mida teeb EL Malis? Mali sõdur eelistab praktikat raamatutarkusele Parim haigla 2000 kilomeetri raadiuses Arvamus Juhtkiri: korruptsiooniga üle piiri Mart Rannut: diskrimineeritud riigikeel Hanneli Rudi: äkki ministril ongi õigus? Jüri Vendik: Vene opositsiooni kurb valik Päeva Karikatuur Marju Lauristin: kirvega keele kallal Vahur Kersna: sööme. Armastame. Ja palvetame, et see ei lõpeks Postimees 1933. aastal: kaitseseisukord üle riigi Kultuur Plikaliku energiaga daam, kuradikesed silmis Kultuuri lühiuudiseid Sport Spordi lühiuudised Topeltkoormusest hoolimata imet kordama Sokk loodab paraneda, Kangur mitte teisi segada Suur rannajalgpall kolib Hispaaniast Eestisse Tallinn Mustamäele kerkib kirik Tarbija Lillefestival pakatab värsketest ideedest Meelelahutus Koomiks Sudoku

Bussifirmad pahandavad rongiliikluse doteerimise pärast

1 min lugemist
Kristen Michal FOTO: Jaanus Lensment

Eile kohtunud majandus- ja taristuminister Kristen Michal (Reformierakond) ning Eesti bussiettevõtete esindajad jõudsid üksmeelele, et ühistranspordituru arendamiseks tuleb teha koostööd. Bussifirmade esindajad peavad aga endiselt küsitavaks riigi otsust investeerida pidevat dotatsiooni vajavatesse rongidesse. 

Tellijale Tellijale

«Bussiettevõtete esindajad andsid mõista, et nad pole rongide vastu, sest kõigil ühistranspordivahenditel on sektoris oma roll. Küll aga on nende huvi, et rongiliiklus ei mõjutaks bussiturgu kohtades, kus bussid teenusepakkumisega hakkama saavad,» sõnas Michal.

SEBE juhatuse esimees Kuldar Väärsi on konkurentsile avatud turu poolt ning alates 1. oktoobrist teenuseid pakkuma hakkavad odavbussifirmad neid ei kohuta. «Meie jaoks ei ole vahet, kas tegemist on Šoti taustaga SuperBusi või Eesti taustaga ATKOga. Rongide osas on aga olukord keerulisem, sest võistleme siinkohal otseselt riigi dotatsiooniga,» ütles ta. «Meie küsimus on eelkõige selles, milline peaks olema rongiliikluse doteerimise osakaal olukorras, kus kõrval on konkureeriv sektor, mis riigile makse maksab.»

12.08.2015 14.08.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto