Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Ostukoha valikul pole hind ainus argument

Viimsi tarbija on valiku ees, kas minna Selverisse või üle tee asuvasse Rimisse või seada sammud hoopis samal ristmikul paiknevatesse Viimsi Marketi, Delice või Maxima toidupoodidesse. FOTO: Liis Treimann / Postimees

Ehkki kõik kaubanduskeskused kasutavad ostjate poodi meelitamiseks allahindlusi ja soodusmüüke, mängivad ostukoha valikul suurt rolli ka psühholoogilised tegurid ning vahel eelistatakse just kõrgemaid hindu, sest olulised on hoopis maine ja staatus.

Tellijale Tellijale

«Käin kõik läbi ja siis otsustan,» arvas Meriväljal elav raamatupidaja Kadi Saareste. «Juba tegutsevatest olen käinud Maximas, kus ostukorv tuleb alati odavam kui mujal, aga teenindus ja kaubavalik jätavad pahatihti soovida. Rimis on riiulite vahel liiga väga ruumi ja kauba paigutus pole väga loogiline, mistõttu on vajalikku vahel raske üles leida. Varem käisin Comarketis, aga selle asemele tulnud Delice on küll ilus, kuid mõttetult kallis. Vana Pirita Selver meeldis mulle kõige enam, sest seal oli ka palju sooduspakkumisi, ent samas polnud ruumi käruga liikuda. Uus peaks selles mõttes parem olema. Eks näis.»

14.08.2015 17.08.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto