T, 31.01.2023
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Psühholoog: paljudele pakub kallis poes ostlemine rahuldust

, Tallinna Ülikooli kommunikatsiooniinstituudi direktor ja reklaamipsühholoogia lektor
Psühholoog: paljudele pakub kallis poes ostlemine rahuldust
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Tallinna Ülikooli kommunikatsiooniinstituudi direktor ja reklaamipsühholoogia lektor Tiina Hiob.
Tallinna Ülikooli kommunikatsiooniinstituudi direktor ja reklaamipsühholoogia lektor Tiina Hiob. Foto: Liis Treimann / Postimees

Kui tekib olukord, kus on vaja hoida tarbijat oma poe küljes või teda üle meelitada, siis hakkavad rolli mängima muudki tegurid peale hinnataseme ja asukoha.

Kõrged hinnad pole alati mitte risk – leidub ostlejaid, keda see sugugi ei heiduta. Vastupidi, paljudele pakub suurt rahuldust minna just kallimasse poodi, kohata seal tuttavaid ning kindlasti end neile märgatavaks teha, kandes oma oste just selle poe tunnustega kotis.

Asukoht on tähtis, kuid tänapäeval on oluline ka parkimine: kas see on tasuta, kas kohti on piisavalt, kui lähedale sissepääsule saab parkida ja kas ostukäruga saab mugavalt autoni.

Märksõnad
Tagasi üles