Sisukord
Tarbija
Postimees
15.08.2015
Eesti Mootorrattur on liikluses kiirem, kuid nõrgem pool Male Mälumäng Palju õnne Dilbert Irbisepoeg peab isaga harjuma Horoskoop Eesti lühiuudised Arvamusfestival seadis end Paides sisse Esikas 15.08 Buratino-mehe lahkumine Eestlaste IT-tehing jõudis Venemaa peaprokuröri lauale Majandus Eestlaste IT-tehing jõudis Venemaa peaprokuröri lauale Välismaa Libauudised: Taliban otsib superstaari ja hallid varjundid Ühendemiraatides Pakistani libauudiste kriitikatule eest ei pääse keegi Välismaa lühiuudised Arvamus Tagasivaade: puuskulptuurid Kaarli puiesteel Neeme Korv: velotakso ohtlik pretsedent (1) Juhtkiri: ootused on plussis Supertehingust sai suur peavalu Päeva Karikatuur Punase kuradi tulek Katmata näoga Tsahkna Vägev üllataja Madis-Ulf Regi: minu päevik 2015 Postimees 1909. aastal: kunstnikkude problem Kultuur Buratino-mehe lahkumine Sport Spordi lühiuudised Ka pronks jäi Poola Eesti nigel vorm tekitab küsimusi Kaotus, mis tuli väga halval ajal Talihärm läheb USAsse lund otsima ja haridust omandama Tarbija Ostukoha valikul pole hind ainus argument Psühholoog: paljudele pakub kallis poes ostlemine rahuldust Arter Horoskoop «Wallander» muudab suveõhtud kriminaalseks Võtkem huumoriga! Arter soovitab Kirev ja mitmekesine festivalimood Lohakas salat ehk Insalata Vastasa Katrin Saks: mulle meeldib riskida Vallaliste võidukäik – kuidas üksikute inimeste elu on paremaks muutunud? Milline oli Eesti tuntud inimeste esimene kohtumine kooliga? Grusiiniga kokkamas: haarame hatšapuril sarvist Oli aeg, kui sipelgad jooksid üle selja Meelelahutus Koomiks Sudoku

Psühholoog: paljudele pakub kallis poes ostlemine rahuldust

2 min lugemist
Tallinna Ülikooli kommunikatsiooniinstituudi direktor ja reklaamipsühholoogia lektor Tiina Hiob. FOTO: Liis Treimann / Postimees

Kui tekib olukord, kus on vaja hoida tarbijat oma poe küljes või teda üle meelitada, siis hakkavad rolli mängima muudki tegurid peale hinnataseme ja asukoha.

Tellijale Tellijale

Kõrged hinnad pole alati mitte risk – leidub ostlejaid, keda see sugugi ei heiduta. Vastupidi, paljudele pakub suurt rahuldust minna just kallimasse poodi, kohata seal tuttavaid ning kindlasti end neile märgatavaks teha, kandes oma oste just selle poe tunnustega kotis.

Asukoht on tähtis, kuid tänapäeval on oluline ka parkimine: kas see on tasuta, kas kohti on piisavalt, kui lähedale sissepääsule saab parkida ja kas ostukäruga saab mugavalt autoni.

14.08.2015 17.08.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto