Psühholoog: paljudele pakub kallis poes ostlemine rahuldust

Tallinna Ülikooli kommunikatsiooniinstituudi direktor ja reklaamipsühholoogia lektor Tiina Hiob. FOTO: Liis Treimann / Postimees

Kui tekib olukord, kus on vaja hoida tarbijat oma poe küljes või teda üle meelitada, siis hakkavad rolli mängima muudki tegurid peale hinnataseme ja asukoha.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kõrged hinnad pole alati mitte risk – leidub ostlejaid, keda see sugugi ei heiduta. Vastupidi, paljudele pakub suurt rahuldust minna just kallimasse poodi, kohata seal tuttavaid ning kindlasti end neile märgatavaks teha, kandes oma oste just selle poe tunnustega kotis.

Asukoht on tähtis, kuid tänapäeval on oluline ka parkimine: kas see on tasuta, kas kohti on piisavalt, kui lähedale sissepääsule saab parkida ja kas ostukäruga saab mugavalt autoni.

14.08.2015 17.08.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto