Sisukord
Tartu Postimees
Postimees
08.09.2015
Eesti Mälumäng Palju õnne Horoskoop Male Uue kava järgi saabub Eestisse veel 373 põgenikku Dilbert Tallinna linnavalitsus koostab superhaigla ehitamise ajakava Tuul lennutas Sõmerul kasvuhoone üle paneelmaja Eesti lühiuudised Kristlikud koolid korraldavad palverännaku Eesti lühiuudised Kaljurand: Eestil tuleb pagulaspoliitikat muuta Eesti lühiuudised Korterivaras tuli hiljem auto järele Tagakülg Ossinovski laveerib mitme halva vahel Esikülg 8. september Majandus Kas nutikelladest saab lõpuks asja? Eesti Energia tahab põlevkivigaasist bensiini toota Majanduse lühiuudised Kaitseministeerium taotleb liitlasriikide relvajõududele käibemaksuvabastust Linda Nektar – esimene Lõuna-Eesti börsifirma Välismaa USA otsib viise Baltikumi kaitse tugevdamiseks Välismaa lühiuudised Põllumehed mürgeldasid Brüsselis Arvamus Igor Gräzin: riigiettevõtte diagnoos: akuutne skisofreenia Juhtkiri: Bullerby laevuke tormisel merel Nils Niitra: isaste vabariik Päeva karikatuur Postimees 1935. aastal: daami lemmik mantli ja kostüümjaki all – bluusikandmine on kunst endaette Kätlin Konstabel: sekkume nüüd kuskil. Päriselt. Kultuur Naine vajab meest, mitte surma Külluslik ooperikokteil Kultuuriuudised Sport Freimanis: Eesti ei saa nii halb olla Eesti korvpall – nagu maamehed Oscarite jagamise peol Spordi lühiuudised Belgia tõestas, et ka eeldatavalt nõrgemal tasub võidelda Kontaveit tegi US Openil pika sammu maailma tippude poole Islandi muinasjutt: kas tõesti jalgpalliajaloo vägevaim saavutus? Sloveenia hirm Ats Purje: tahame pääseda EMile Tartu Artjom Suvorov: rattur, sõidutee pole ainult sulle Korvpallikool plaanib Tartusse suurhalli Linn seadustab illegaalse peatuse Maavanem otsib palvela omanikku Eramaa piirab laugete kraavide rajamist Eesti kirjanduse kuulsad naised elavad alternatiivelu Jarno Laur: elu ja melu kesklinna Meelelahutus Koomiks Sudoku

Eramaa piirab laugete kraavide rajamist

3 min lugemist
Tartu-Märja teelõigul pole ühtegi kraavi, kuhu tuleks rajada teepiirdeid, sest nende sügavus jääb alla kolme meetri. FOTO: Margus Ansu

Suvi läbi väldanud teetööde ja viimaste tõsiste liiklusõnnetuste valguses on tekkinud küsimus, miks rajatakse maanteekraave, mille puhul on õnnetuse korral vigastusoht suurem, kui sõita teelt laugelt põllule.

Tellijale Tellijale

Augusti lõpus juhtus Aseris Tallinna-Narva maanteel õnnetus, kus kokkupõrke tagajärjel lõpetasid kraavis kaks sõiduautot ja buss. Seal sai vigastada 25 inimest, kellest üks suri haiglas.

Tallinna tehnikaülikooli teedeinstituudi spetsialist Tiit Metsvahi rääkis, et 1980. aastate lõpus ja 1990. aastatel lasti paljudel kraavidel umbe minna ja see võis tekitada mulje, et neid polegi. Samuti tõi kraavide umbekasvamine kaasa teede kiire lagunemise, sest teekatte all oli liialt palju niiskust.

07.09.2015 09.09.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto