Sisukord
Kaup ja teenused
Tänane leht
28.09.2015
Eesti Palju õnne Dilbert Tagakülg Narva-Jõesuus peeti silmufestivali Kronoloogia: mis on juhtunud Eston Kohvriga viimase aasta jooksul Aasta kestnud vahetussaaga sai kiire lõpu Ekspert: Dressenist võib saada luurekooli instruktor Ministeerium: haigekassa tellimus on kulutuste katmiseks piisav Eesti lühiuudised Eston Kohvri advokaatide kommentaarid Esikülg 28. september Tolliametnikud korraldasid endale preemiareisi Pealinna arstidele makstav palk ähvardab väikehaigla laostada Horoskoop Kommentaar Male Keskerakondlased kinnitasid oma vankumatut toetust Savisaarele Majandus Estonian Airi saatus on Taani raudse leedi kätes Elering: tarkvõrgu arengust võidab kogu ühiskond Majanduse lühiuudised Vestager hoidis ära telekomifirmade ühinemise Taanis Eesti ettevõtja lahendus toob elektritööstusesse pöörde Välismaa Luganski elanike lootusi toidavad jutud Vene passide jagamisest Välismaa lühiuudised Arvamus Neeme Korv: diagnoos – seedehäire Juhtkiri: hea päev Eestile Postimees 1910. aastal: klaasist majad saavad moodu Maarja Vaino: provints on vaimne seisund, mitte geograafiline asend Indrek Schwede: süda katki 14 aastat Vastukaja: kordamine on tarkuse ema TÜ politoloogid: Kesk- ja Ida-Euroopa liikmesriigid võtku ELi poliitikas vastutus Kultuur Taaskasutuse halb näide Ugala sai tehasehoonesse uue uhke kodu Lance Armstrongi lugu: võit oli tal veres Sport Neli aastat ootust, hinnatud tiitel ja hämar tulevik Spordi lühiuudised Hamilton võitis Jaapanis ja tõusis legendaarse Sennaga samale pulgale Koondislasteta võrkpalliklubid valmistuvad hooajaks Heas hoos Mustal Rio olümpiapilet sama hästi kui taskus Tarvas tõi meeskonda kogenud tsentri Kalju tegi Florale väärt kingituse Tarbija Test: mis eristab häid tarbijareklaame halbadest Kauplused panustavad postkastireklaamile Tartu Vee allalaskmine jättis karbid hätta Teaduskool sai lae alla klaasist toad Riik käsib Tartu linnal sobimatud peatusenimed muuta Teadussaade avas füüsikatudengile mitu ust Raamatki vajab ravi Noortebändi võit aitas Innersoundil rohkem kokku kasvada Meelelahutus Koomiks Sudoku

Test: mis eristab häid tarbijareklaame halbadest

4 min lugemist
Postimehe tarbijatoimetus testis toidu- ja tööstuskaupade reklaamlehti. FOTO: Tairo Lutter/Postimees

Ainulaadse pilgujälgija tehnoloogia kaasabil uuris Postimees, millised postkasti tulevad reklaamlehed köidavad inimeste tähelepanu ja millised jätavad täiesti külmaks.

Tellijale Tellijale

«Inimeste huvi reklaami vastu sõltus sellest, kas see on nende kodupood või kas reklaam on seotud rohkem isikliku huviga,» kommenteeris Tallinna Tehnikaülikooli doktorant ja idufirma Intelligent Vision looja Natalia Järv esimesi postkastireklaamide testi tulemusi.

Samas aga ütles 17st testis osalenust seitse, et nad kas ei pööra postkasti tulevatele reklaamidele tähelepanu või ei tulegi neile reklaame. Kümme inimest tunnistas, et nad aeg-ajalt ikka sirvivad neid ja vahel lähevad ka poodi soodushinnaga tooteid otsima. Põhjuseid, miks inimesed postiga saabuvatele reklaamidele tähelepanu pööravad, oli mitu. «Mõlemad on sellised, kus soodustused on alati head – elektroonikat on alati vaja ja süüa on ka vaja,» tähendas üks testis osalenu, kelle eelistustes valitsesid ennekõike toidu- ja elektroonikakaupade reklaamid. Teine ütles, et hea on vaadata riiete katalooge, kuna sealt võib leida häid pakkumisi.

26.09.2015 29.09.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto