Sisukord
Kaup ja teenus
Postimees
28.09.2015
Eesti Palju õnne Dilbert Tagakülg Narva-Jõesuus peeti silmufestivali Kronoloogia: mis on juhtunud Eston Kohvriga viimase aasta jooksul Aasta kestnud vahetussaaga sai kiire lõpu Ekspert: Dressenist võib saada luurekooli instruktor Ministeerium: haigekassa tellimus on kulutuste katmiseks piisav Eesti lühiuudised Eston Kohvri advokaatide kommentaarid Esikülg 28. september Tolliametnikud korraldasid endale preemiareisi Pealinna arstidele makstav palk ähvardab väikehaigla laostada Horoskoop Kommentaar Male Keskerakondlased kinnitasid oma vankumatut toetust Savisaarele Majandus Estonian Airi saatus on Taani raudse leedi kätes Elering: tarkvõrgu arengust võidab kogu ühiskond Majanduse lühiuudised Vestager hoidis ära telekomifirmade ühinemise Taanis Eesti ettevõtja lahendus toob elektritööstusesse pöörde Välismaa Luganski elanike lootusi toidavad jutud Vene passide jagamisest Välismaa lühiuudised Arvamus Neeme Korv: diagnoos – seedehäire Juhtkiri: hea päev Eestile Postimees 1910. aastal: klaasist majad saavad moodu Maarja Vaino: provints on vaimne seisund, mitte geograafiline asend Indrek Schwede: süda katki 14 aastat Vastukaja: kordamine on tarkuse ema TÜ politoloogid: Kesk- ja Ida-Euroopa liikmesriigid võtku ELi poliitikas vastutus Kultuur Taaskasutuse halb näide Ugala sai tehasehoonesse uue uhke kodu Lance Armstrongi lugu: võit oli tal veres Sport Neli aastat ootust, hinnatud tiitel ja hämar tulevik Spordi lühiuudised Hamilton võitis Jaapanis ja tõusis legendaarse Sennaga samale pulgale Koondislasteta võrkpalliklubid valmistuvad hooajaks Heas hoos Mustal Rio olümpiapilet sama hästi kui taskus Tarvas tõi meeskonda kogenud tsentri Kalju tegi Florale väärt kingituse Tarbija Test: mis eristab häid tarbijareklaame halbadest Kauplused panustavad postkastireklaamile Tartu Vee allalaskmine jättis karbid hätta Teaduskool sai lae alla klaasist toad Riik käsib Tartu linnal sobimatud peatusenimed muuta Teadussaade avas füüsikatudengile mitu ust Raamatki vajab ravi Noortebändi võit aitas Innersoundil rohkem kokku kasvada Meelelahutus Koomiks Sudoku

Kauplused panustavad postkastireklaamile

1 min lugemist
Kuigi nii mõneski kortermajas on postkastireklaamile eraldi prügikastid tehtud, loevad uuringute väitel neid siiski paljud inimesed. FOTO: TOOMAS HUIK/POSTIMEES/SCANPIX

Kuigi ligi 70 protsenti Postimehe testis osalenutest ütles, et pööravad postkasti tulevale reklaamile tähelepanu, ilmneb uuringutest, et see hulk võib küündida 90 protsendini.

Tellijale Tellijale

«Uuringud tõestavad, et kliendilehed on senini väga mõjuvõimas reklaamikandja,» sõnas Rimi turundusjuht Andrija Lilleoja. Kuigi võib tunduda, et internetiajastul jääb nende roll väiksemaks, näitavad uuringud, et kuni 90 protsenti inimestest saab oma info just nende kaudu. «Sama uuringu põhjal võib väita ka seda, et 75 protsenti neist, kes kliendilehe saavad, sealt endale vajaliku soodsa toidukraami ka välja otsivad – ehk lähevad just sinna poodi, kus kliendilehes reklaamitud kaup kõige soodsamalt kätte tuleb,» lisas Lilleoja.

Seda kinnitab ka tööstuskaupade poe Expert turundusjuht Joonas Kulli. Nimelt uuris ettevõte hiljuti, kui palju inimesed postkasti tulnud reklaame mäletavad, ning selgus, et telereklaami kõrval oli just otsepost see kanal, mille abil inimesed nende reklaami märkasid ning see neile ka meelde jäi.  

26.09.2015 29.09.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto