Sisukord
Tänane leht
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

ETV+ esimesse hommikuprogrammi lipsasid sisse faktivead

1 min lugemist
«Kohv+» saatejuhid Jelena Solomina ja Dmitri Pastuhhov. FOTO: Olga Makina

Eile hommikul jõudis esimest korda eetrisse venekeelse telekanali ETV+ varahommikune saade «Kohv+», mis sarnaneb ETV hommikuprogrammiga «Terevisioon». Muidu meeleolukat hommikusaadet jäid varjutama mõningad faktivead.

Tellijale

Nii nagu «Terevisioonis», tutvustavad ka ETV+ hommikusaates värskeid ajalehti saatejuhid Jelena Solomina ja Dmitri Pastuhhov. Eile räägiti muuhulgas ka Keskerakonna volikogu nädalavahetusel peetud koosolekust. Saatejuhtide suust kõlas, justkui oleks Keskerakonna esimehele ja Tallinna linnapeale Edgar Savisaarele esitatud kahtlustuse asemel juba süüdistus korruptsioonis ning justkui oleks kohus möödunud reedel Tallinna volikogu esimehe Kalev Kallo õigeks mõistnud. Tegelikult kaalus kohus vaid, kas kõrvaldada Kallo uurimise ajaks ametist või mitte.

«Esimene otse-eeter on niivõrd närviline sündmus, et oli paar komistust,» tunnistas ETV+ turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Anastassia Dratšova. «Saatejuhid on oma apsudega kursis ning täna (eile – toim) õhtul selgitavad otse-eetris televaatajatele vigu «Sinu õhtu» saatejuhid,» märkis ta põgusas vastuses.

28.09.2015 30.09.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto