Sisukord
Autosport
Postimees
19.02.2020
Ilves: loodan, et lääs ei ole veel lõppenud (3) Eesti Küberpättide nahka läks 13 miljonit eurot Apteekrid andsid reformipöörajate vastu turmtuld Tallinna linnapolitsei saatis Maardu taksojuhtidele ultimaatumi Mäggi: Eestil on Hiinast rohkem võita kui kaotada (1) Pärnu võimuliit läks lõhki Jäävaba meri ajas hülged poegima laidudele Majandus Riigifirma napsas kuluka võidu Saksamaa ja Euroopa huvid käivad käsikäes Välismaa Venemaal kaalutakse ekspresidentide puutumatust (1) Rootsis valmis maailma suurim vastlakukkel Torm tõi Iiri rannikule hüljatud laeva Arvamus Juhtkiri: rekordhind ja kaotatud aastad (2) Arved Breidaks: Tehvandile suusahall (1) Paloma Krõõt Tupay: presidendi punane joon (4) Marek Sammul: suletus toodab konnatiike Indrek Leppik, Viljar Kähari: Eesti pakub katuseta maja Erkki Bahovski: kodanike Euroopa (1) Meie Eesti Aimar Altosaar: Eesti rahva küpsustunnistus Sergei Metlev: manifest kui kahtlusi vaigistav lootus (1) Kultuur Jaan Krossi põrgu ja purgatoorium Kommunism veetles vaid kodanlikust spliinist? Sport Türgi korvpallur võttis uue nime Heino Endeni järgi Kodus teise kuldmedali teeninud Wierer: värisesin viimases tiirus päris palju Anett Kontaveit pääses Dubais teise ringi Tartu Aksel Part: autosõit kui asotsiaalne tegevus Mall Värva: loodusega koosolemise ilu ja võlu Prokuratuur täpsustas Valvo Semilarski süüdistust Miss Valentine toob Tartusse 35 riigi parimad võimlejad Raatuse koolis püsivad pinged löövad direktori Toomas Kingu vererõhu lakke Piinatud hinged treppidel Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Eesti hinnatuim ralliklass kaob ajalukku

3 min lugemist
Saaremaa ralli võitjatena finišeerisid hooaja teise rallivõidu võtnud Egon Kaur ja Annika Arnek (Mitsubishi Lancer Evo IX). FOTO: Timo Anis

Aastaid koduse rallispordi lipulaev olnud niinimetatud suure N-rühma aeg kipub otsa saama. Juba tänavu oli terve hooaja Eesti meistrivõistlustel osalenud sõitjaid vähe ja konkurents mõne aasta taguse ajaga võrdluses hõre. Ja aina hõredamaks jääb: tuleval hooajal ei kavatse Eestis sõita tänavu selle klassi meistriks kroonitud Siim Plangi, oma Mitsubishi garaaži jätmisest mõtleb ka pronksimees Egon Kaur. Noori aga sellesse klassi juurde ei tule.

Tellijale

Eesti Autospordiliidu peasekretär Margus Kiiver nentis, et asjad võivad tõesti minna nii, et N4 klassis ei antagi tuleval aastal Eesti meistritiitlit välja.

«Võimalik, et ühe seni enim hinnatud masinaklassi aeg saab lihtsalt läbi. Oleme juba kaalunud võimalust liita see samuti neliveolistele autodele mõeldud rahvusliku E12 klassiga, aga see poleks päris aus ja võrduks korvpallis 1. ja 2. liiga ühendamisega,» arutles ta. Rahvuslikus klassis sõidavad üldjuhul nõrgema tasemega sõitjad, kes kasutavad vanemaid masinaid, millel ei pea olema rahvusvahelise alaliidu homologeeringut. Pisut uuematel ja kallimatel N-rühma autodel on aga homologeering kohustuslik.

«Võib-olla hakkaks N-rühma masinad konkureerima vaid absoluutarvestuse meistritiitlile,» viskas Kiiver õhku veel ühe lahenduse. Samas on sõitjad tunnistanud, et segasevõitu punktiarvestusega absoluutne meistritiitel pole nende seas just kuigi kõrges hinnas.

18.02.2020 19.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto