Sisukord
Tarbija
Postimees
20.10.2015
Eesti Mälumäng Kohvri eksadvokaat: FSB ja kapo olid nägu näo vastu Horoskoop Male Palju õnne Dilbert Tagakülg Politsei näitab vormi Ilves: põgenikekriis võib Euroopa taas kaheks jagada Parlament Priit Toobali kütusekasutust ei uuri Eesti eitab 200 000 põgeniku ümberasustamise plaani Nõmmel peksti puruks hulk bussiootepaviljone Eesti lühiuudised Tootjad ja kaupmehed: muudatused ei lahenda probleemi Eesti hakkab pensione maksma üle maailma Majandus Majanduse lühiuudised IBM ärgitab Eestit andmeid jagama Valuutafond soovitab Eestil eelarvepoliitikat lõdvendada Välismaa Välismaa lühiuudised Merkeli avatud uste poliitika pingestab Saksamaad Vaade Vene provintsist: sat-TV ja säästude lõppemine hakkavad pilti muutma Šveitsis võitsid valimistel rahvuslased Arvamus Sirje Kiin: piirideta piir ehk kust läheb piir? Juhtkiri: lõplik võit alkoholismi üle? Uwe Gnadenteich: usu küsimused Hundisilmal Postimees 1932.aastal: Einbund loobus valitsust kujundamast. Vladimir Juškin: miks Putin on Süürias? Pirkka-Marja Põldvere: OÜ-tamine ja lollus Kultuur Kassnaine päästab õnnetu ajakirjaniku Vaadeldes teiste valu Taguotsa lood Sport Spordi lühiuudised Kalev/Cramo sai Ühisliigas oodatud võidu ja portsu enesekindlust Mariel Gregor: ata-ata, poliitikud, ehk Eesti ja Sloveenia imede erinevused Prantsusmaa lõpetas Sloveenia imelise teekonna Olümpia lükkab Allikvee kooliteed edasi Eesti uus rallilootus kõnnib Märtini ja Tänakuga sama teed Tallinn Arhitektide arvates tehti Vanasadama arhitektuurikonkursil sohki Tallinna lühiuudised Tarbija Kuidas oskab Tesla ise sõita? Tartu Seajahil sai pihta saarerahva hõljuk Purjus parvetajaid ootab kahjunõue Hotelli Park suured maalid lähevad oksjonile Pargid ja haljasalad teevad majadele ruumi Milline võiks olla meie kesklinn? Mari-Liis Pintson: Kas lasteaed on kõigest pakihoid? Lennukad ja realiseeritavad ideed Tartule Tühi maja tõmbab süütajaid ligi Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Kuidas oskab Tesla ise sõita?

3 min lugemist
Viimase aasta jooksul toodetud Tesla Model S’id on võimelised ise sõitma pärast tasuta tarkvarauuendust. FOTO: Reuters/ScanPix

Paratamatult tundub, et Tesla näitab teeb autonduse tulevikku. Ajal, mil isesõitvate autodega katsetavad nii autotootjad kui ka tehnoloogiafirmad, on Tesla andnud esimesed autopiloodi-funktsiooniga autod juhtide kätte. Õigemini – need autod on olemas olnud juba aasta. Nüüd on autopiloot tarkvarauuenduse abil aktiveeritud.

Tellijale

Tegelikult on Tesla juht Elon Musk olnud suhteliselt ettevaatlik ja hoidunud nimetamast Model S-i isesõitvaks autoks. Ta kasutab sõna «autopiloot», mida võiks käsitleda kui väga arenenud juhiabi. Siiski on süsteemi tuumaks väga peen tehnoloogia, mille puhul ajakiri Fortune kasutab oma veergudel isegi terminit «õppiv auto». Iseseisvalt teedel hakkama saav Model S on Ameerika Ühendriikides juba reaalsus, Euroopas peaks funktsioon kättesaadav olema mõne nädala möödudes, kui vastavad load saadakse.

Erinevalt paljudest teistest juhiabisüsteemidest, mis jälgivad teekatte märgistust, hoidmaks autot sõidurajal, kasutavad Tesla autod mitmesuguseid tehnoloogiaid, sealhulgas GPSi ja ümbruskonna jälgimist. Kõik selle jätab sõiduk meelde, analüüsib ja edastab tulemused pilve, kust pääsevad andmetele ligi ka teised autod.

19.10.2015 21.10.2015
EELMINE
JÄRGMINE
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto