Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbijakaitse: meie Estonian Airi reisijatele soovitusi anda ei oska

Tarbijakaitseameti sõnul ei oska nemad anda soovitusi, mida peaksid tegema Estonian Airi pankroti tõttu probleemi ette sattunud reisijad.

Tellijale Tellijale

«Hetkel saame toetuda vaid sellele, mida majandus- ja kommunikatsiooniminister Kristen Michal eile (neljapäeval – toim) ütles: et negatiivse otsuse korral hoolitsetakse lennureisijate eest,» ütles tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.

Ta lisas, et reisikindlustus katab pankrotiga kaasneva kulu juhul, kui selline kindlustuskate tarbijaga sõlmitud lepingus on.

06.11.2015 09.11.2015
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto