Sisukord
Autosport
Postimees
27.02.2020
Eesti ravi- ja riigiasutused on koroonaviiruseks valmis Eesti Vox populi: kas koroonaviirus hirmutab? Eestlane Tenerifel: mingit viirusepaanikat pole Valitsus lükkas hoolduskindlustusmaksu idee laualt sahtlisse (1) Talv jõudis lõpuks Eestisse Majandus Linnahallile ulatasid abikäe üleaedsed Walt Disney juht astus ootamatult tagasi Välismaa Ajajoon: kuidas Covid-19 Hiinast maailma levis KOHALIK VAADE. Itaaliat räsib viirusega samavõrra hirm ja valeinfo Ukraina ülemraada spiiker: valimisi ei saa pidada ajutiselt okupeeritud aladel Kara-Murza andis FBI kohtusse India usutüli muutus erakordselt veriseks Arvamus Juhtkiri: nii ei saa rallit sõita Marti Aavik: viirus ja vändaga raadio Raul Rikk: kelle tehnoloogiast sõltume? Loretta Kruusimäe: puue kui praktiline takistus armastusele Sergei Metlev: sinimustvalge defitsiit 14 välisministrit: kodusõja lõpetab vaid kokkulepe Erkki Koort: miljon põgenikku Sindi kandis Meie Eesti Maaja Vadi: halb juhtimine toob vinduva töötüli Mare Teichmann: ettevaatust – tervist ohustav töökeskkond Kadri Tammepuu: juhtimispraagist ilustamata Mart Murdvee: miks targad on ikka vaesed? Kultuur Lummav ja groteskselt stressi tekitav film Seebivaht ühiskonna ideaale ei kanna Kuidas mõista käsutäitjaid? Filmide tegemine on kui puhkus Sport Kompromissi ei leitud – Rally Estonia jääb sel aastal ära Maria Šarapova jättis tennisega hüvasti Maa Elu Pooled hundid jäävad küttimata Nädala mõte: ei tahaks ka tasuta Maamehe üllatus: päikesepaneel võib loodust kahjustada, diiselgeneraator mitte Kevadel metsas toimetades tuleb lindudele mõelda Seakatk andis tõuke rajada oma tapamaja Frank Kutteri tööprotsess võimaldab stressivaba liha Soid taastatakse järjest enam Looduslike võtetega haigusele vastu Milline võib tulla kevad ja suvi? Tomatikasvatajad jahivad uusi sorte Mees ehitas vaatetorni asemel tornsauna Tartu KIRI: kuidas küll kaitsta oma vara? Martin Kallasmaa: jagatud auto on ühiskonnale kasulikum Osa kiibiga koeri siiski ei leita üles Ahhaa keskuses valmis erakordne orienteerumisrada Burgerikiosk ja Delta võistlevad parima tiitli nimel Tuttpütt – kergesti äratuntav, ent siiski vähetuntud Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Citroëni käik teeb Tänaku olukorra veelgi keerulisemaks

2 min lugemist
Ott Tänakul ei pruugi enam olla kohta, kus MM-sarjas sõita. FOTO: Timo Anis

AUTORALLI. Citroëni rallimeeskond teatas eile mõnevõrra ootamatult, et järgmisel aastal auroralli MM-sarjas tehasemeeskonda välja ei panda. Selle asemel keskendutakse uue auto arendamisele, millega 2017. aastal juba esikohti ja tiitleid püüda. Senine Citroëni piloot Mads Østberg lahkub ülisuure tõenäosusega M-Sporti ja see pole Ott Tänakule teps mitte hea uudis.

Tellijale

Tänaku senise tööandja M-Spordi poolt Østbergi osas eile mingeid reaktsioone ei tulnud, aga kuulujutud seostavad norralast M-Spordiga juba pikemat aega ning peaks juhtuma maailmarevolutsioonilised sündmused, et Østberg siirduks kuhugile mujale. Østbergi jaoks on tegemist tuttava tiimiga, enne Citroëniga liitumist sõitis ta kolm hooaega just M-Spordis.

Ideaalvariant, mille järgi oleks Tänak Østbergi kõrval M-Spordi teine piloot, ilmselt käiku ei lähe. Tiimiboss Malcolm Wilson viskas teisipäeval õhku variandi, et Tänak ja sel hooajal eestlast punktitabelis edestanud Elfyn Evans hakkaksid teist masinat jagama. Tänak on tunnistanud, et kiire ja stabiilne sõit on mitmel rallil jäänud paljuski selle taha, et tal pole WRC autoga neil teedel veel piisavalt kogemusi.

26.02.2020 27.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto