K, 1.02.2023
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hilinemisi tingivad tühistamised

Liis Velsker
, reporter
Hilinemisi tingivad tühistamised
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Nordic Aviation on hetkel vaid lendude tellijaks, sest ettevõttel ei ole veel oma lennukeid ega meeskondi.  Lende teostatakse koostöös lennufirmadega BMI, Trade Air, NextJet ja Carpatair, kellelt on renditud lennukipark koos meeskondadega ning Adria Airways, kelle poolt on lennuettevõtja sertifikaat, kommertsplatvorm ja piletimüügisüsteem. Pildil siltide vahetus Tallinna Lennujaama piletikassades.
Nordic Aviation on hetkel vaid lendude tellijaks, sest ettevõttel ei ole veel oma lennukeid ega meeskondi. Lende teostatakse koostöös lennufirmadega BMI, Trade Air, NextJet ja Carpatair, kellelt on renditud lennukipark koos meeskondadega ning Adria Airways, kelle poolt on lennuettevõtja sertifikaat, kommertsplatvorm ja piletimüügisüsteem. Pildil siltide vahetus Tallinna Lennujaama piletikassades. Foto: ERIK PROZES/

Kui praeguseks on erinevatel põhjustel ära jäänud 15 Nordic Aviation Groupi lendu, siis hilinemisi on märksa rohkem – kui palju täpselt, ei osanud lennufirma kommunikatsioonijuht Liis Veersalu öelda, sest lennud toimuvad Adria Airwaysi platvormil.

«Reeglina on hilinemised põhjustatud nendestsamadest tühistatud lendudest: peame tihti seetõttu ümber tegema ka rikkega lennuki edasised lennud ja see ei ole lihtne. Tavaliselt tõstame lennukeid ringi nii, et võimalikult vähe reisijaid hilinemiste tõttu kannatama peaks,» ütles ta.

Kannatama pidid reisijad kahtlemata 12. novembril ja seda tervelt 24 tundi, kui õhtul kell 22.10 Oslo Gardermoeni lennujaamast väljuma pidanud Nordic Aviation Groupi tellitud lend tehnilise rikke tõttu tühistati ja reisijad olid sunnitud öö Oslos veetma.

Märksõnad
Tagasi üles