Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hea teenindaja paneb kliendi end hästi tundma

Tallinna Teeninduskooli õpperuumis on sisse seatud voodiga hotelliruum: õpilane Kadi Saar ja majutuserialade juhtivõpetaja Kristi Leinus. FOTO: Eero Vabamägi

Teenindus on valdkond, millega iga inimene pidevalt kokku puutub, ja seetõttu on ka igaühel oma arvamus, milline on hea teenindaja. Lahke, sõbralik, abivalmis – need on vaid esimesed iseloomustused, mis meelde tulevad.

Tellijale Tellijale

Kadi hinnangul on hea teenindaja avatud ja julge ning astub alati ise esimese sammu ehk tema pöördub kliendi poole, mitte vastupidi. Ükski klient ei tohi ennast teenindusasutuses abituna tunda. Muidugi on selleks vaja head suhtlemisoskust, mida saab aga arendada. Samuti tuleb keeli õppida – Kadi oskab inglise ja veidi ka hispaania keelt ning õpib juurde vene ja soome keelt.

05.02.2016 08.02.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto