K, 5.10.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Jurist vastab

Piret Kaljula
, tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant
Jurist vastab
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Piret Kaljula
Piret Kaljula Foto: Erakogu

Lugeja küsib: Mul on olnud paar aastat oma firma, nüüd on tööd nii palju, et võtsin tööle kaks inimest. Millised on minu kohustused tööohutuse valdkonnas ja mis dokumendid mul ettevõttes kindlasti peaksid olema?

Piret Kaljula, tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant:

Töökeskkonnaalast tegevust tuleks kõigepealt alustada riskianalüüsist. Riskianalüüsi peavad tegema kõik ettevõtted, olenemata tegevusalast ja töötajate arvust. Sellega kaardistatakse ära ettevõtte töökeskkond, tegevused ning hinnatakse töökeskkonna ja töö ohutust töötajate tervisele. Riskianalüüsis tuleb hinnata näiteks valgustuse piisavust, kas töötajaid võib töökohal ohustada müra, kas töötajad peavad töö käigus teisaldama käsitsi raskusi, töötama sundasendites või korduvate liigutustega.

Märksõnad
Tagasi üles