Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

«Ajujaht» kestab mai lõpuni

Kristo Elias. FOTO: ERR

Sel nädalal Eesti Televisioonis üheksandat hooaega alustav «Ajujaht» tõotab tänavu põhjalikult uueneda ja produtsent lubab pingelist võistlust finaalini välja.

Tellijale Tellijale

Saatesarja produtsent Hannela Lippus kinnitab, et tegelikult tulevad kõik ägedad uuendused välja alles eetris, kuid üht-teist on ta nõus Arteri lugejatele paljastama.

Teadupärast on «Ajujaht» Eesti suurim äriideede konkurss, mille sajast osalisest selgitati kolmkümmend parimat meeskonda välja juba saate esimeses osas. Järgmises saates, mis jõuab eetrisse 14. aprillil, peavad edasipääsenud vägagi piiratud aja – 33 sekundi jooksul ja üsna üllatuslikus olukorras otsustama, kuidas oma suurepärast äriideed investorile maha müüa. Olgu ette öeldud, et teises saates jääb sõelale seitse meeskonda.

08.04.2016 11.04.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto