E, 26.09.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

OECD Eesti haridusest: tase kõrge, aga süsteem kreenis

Oliver Kund
, reporter
OECD Eesti haridusest: tase kõrge, aga süsteem kreenis
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Foto: Repro

Õppetulemuste poolest muidu tublit Eesti haridussüsteemi kummitavad endiselt lahendamata probleemid, näiteks ebatõhus koolivõrk ja erakoolide riiklik rahastamine, leidis kaks aastat Eesti hariduse seisu hinnanud Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsiooni (OECD) töögrupp. Eile avaldatud Eesti hariduse ressursikasutuse ülevaade keskendus hariduse rahastamisele, koolivõrgule ja õpetajaametile.

OECD ekspertrühm külastas Eestit kahel korral – 2014. aasta juunis ja oktoobris – ning kohtus ligi kahesaja inimesega, kes esindasid Eesti haridussüsteemi erinevates rollides. OECD ülevaade analüüsib ja annab riikidele soovitusi haridusressursside paremaks kasutamiseks. Eesti osalemine raporti koostamisel oli vabatahtlik.

-Eesti õppigu rahastamist Belgialt

Tagasi üles