Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Autotootjad tunnevad konkurentsisurvet Hiina turul

Hiina autotootja Venucia elektriauto Morning Wind Pekingi autonäitusel. FOTO: AP/Scanpix

Esmaspäeval kogunesid globaalsed autotootjad Pekingisse oma uusi mudeleid näitama. Tiheneva konkurentsi ja aeglustuva kasvuga Hiina turul on edu seisukohast võtmetähtsusega linnamaasturid ning elektri- ja hübriidautod.

Tellijale Tellijale

Mullu müüdi Hiinas 24,6 miljonit autot, seega on tegu igale autotootjale väga olulise turuga. Müügi kasv oli aga mullu kõigest 4,7 protsenti, mis on 2,2 protsenti aasta varasemast väiksem, näitasid Hiina Autotootjate Liidu andmed.

«Kasv aeglustub.Turg käitub üha enam ja enam küpse, mitte enam kasvufaasis oleva turuna. See on osa tihedama konkurentsiga keskkonnast,» sõnas Fordi Hiina üksuse tegevjuht John Lawler.

25.04.2016 27.04.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto