Hiina plaanib maineparanduskampaaniat

Turist riietatuna Punase Armee sõduriks Mao Zedongi pildi ees. FOTO: SCANPIX

Peking on välja kuulutanud konkursi, et leida PR-firma, kes aitaks parandada Hiina mainet rahvusvahelisel tasandil, vahendab Reuters.

Tellijale Tellijale

Viis rahvusvahelist suhtekorraldusfirmat on võimaliku projekti tarbeks oma ideekavandid juba esitanud, nende seas ka 2008. aasta Pekingi olümpiamänge promonud Hill+Knowlton ning Weber Shandwick Worldwide. Kui toona oli probleemiks Tiibeti ülestõusu vägivaldne mahasurumine, mis päädis lõpuks protestimeelsete demonstratiivse kõrvalejäämisega tõrvikurongkäigust, siis nüüd on päevakorral kasvavad pinged Lõuna-Hiina meres ja siseriiklike teisitimõtlejate tagakiusamine. Kõik see jätab Hiinast rahvusvahelisel areenil üsna täbara mulje ning paljud Hiina firmad on juba kurtnud, et neile tehakse majandussektoris liiga.

Konkureerivad PR-firmad kohtusid Hiina Rahvusliku Infobüroo esindajatega eraviisilistel kohtumistel, kus neil paluti esineda ettekannetega Hiina kõige suuremate maineprobleemide kohta ning demonstreerida oma ekspertiisi uute meedialahenduste kasutamisel. Mainekujunduskonkursi tulemusi ei ole veel avalikustatud, samuti pole teada, kas oma kavandid esitas ka mõni Hiina firma.

26.04.2016 28.04.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto