Sisukord
Arter
Postimees
14.05.2016
Eesti Male Dilbert Horoskoop Viimane veerg Palju õnne Sammu võrra ees Uusehitusi tühjendanud pätid saadeti aastateks vangi Tallinnas algas Lennart Meri konverents Väikemees jäi kodu juures veokirataste alla Öise Vahtkonna tegevuses osalenud mees peeti Venemaal Eesti spioonina kinni Eesti lühiuudised Rõivas: me ei taha, et kuuleme otsustest CNNist (8) Maksudopingu tarvitajad (2) Püss ja pauk Mälumäng Linnalapsed tutvuvad kodulindudega lk 2 viited Majandus Maailma mõjukaim naftamees saadeti erru LHV annab mikroettevõtetele laenu (1) majanduse lühiuudised Idufirmade börs töötab – Shipitwise sai loodetud investeeringu Maksudopingu tarvitajad (2) Välismaa Leedu «Kaardimaja»: altkäemaks, noaga selga löömine ja Moldova vari (1) Tatarstan tahab jätkata erilepingut Moskvaga Tatari rahvuslased hoiavad varju Kliimasoojenemine muudab Arktika rändlinnud pisemaks Arvamus Ülo Tuulik: heledad ruudulised pintsakud Juhtkiri: Venemaa otsib superspiooni (1) Päeva karikatuur Ene Pajula veste: kuhu küll kõik mehed jäid, küsib mammi Püss ja pauk Maksudopingu tarvitajad (2) Sammu võrra ees Ühe solv(a)umise lugu (3) EKI keelekool: kõneisik ja vilepuhuja (1) Nils Niitra: sõpruskond või kogukond (3) Postimees 1991. aastal: Arnold Rüütel kaitseb täna väitekirja Kultuur Niimoodi ei tehta Kaunis (muinas)lugu kummalistest kannatustest Aja auk. Salfordi poisid Nädala plaat. Moraal ja romantika Laev läheb Sünteetiline mesi Suvi läänerannikul Nunnu tantsupop kuulamiseks peenemale maitsele Leslye Walton – uus nimi maagilise realismi maailmas Sport Spordi lühiuudised Rootsi saab MMil lisajõudu Nurmsalu naasmise vastu tuntakse huvi FISi kõige kõrgemal tasemel Venelasi tabasid taas dopingusüüdistused Sinise õnne linn AK Laev läheb Aja auk. Salfordi poisid Suvi läänerannikul Sünteetiline mesi Eesti kusipall pääses maailmakaardile! Nunnu tantsupop kuulamiseks peenemale maitsele Viimane veerg Akadeemikud ja eurovisioon Teeme rahval tuju paremaks Peeter Langovitsi tagasivaade: edukalt Eurovisioonilt tagasi Oleg Kudrin: Putini Venemaa hokijää peegelpildis (2) Arter Vaata, kes lendab! Ehmatav Eurovisioon Sammu marss! (23) Aeg keha käsile võtta (1) Tervislik võta toiduks, kihvtine pane kõrvale Justin Petrone: peegelmaailm Meestemood: ellujäämisõppus lühikestes pükstes Maikuu köögitähed kodumaistest taimedest Mitte ainult golfaritele Süstaga saari avastama Haruta kondid uuesti lahti Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Tsikliturg kevadtuuridel: raha paneb rattad käima

3 min lugemist
Suzuki hitt Intruder 1800 – stiilse koore all konservatiivne sisu. FOTO: Mihkel Maripuu

Päike käib kõrgelt ja kaherattalised kevadekuulutajad mürisevad ammu tänavatel. Eile avati Pärnus traditsioonilise paraadi ja peoga Eesti motohooaeg. Arter uuris tsiklimüüjatelt, milliseid mootorrattaid eestlased ostavad.

Tellijale

Motorahva seas on seltskond inimesi, kes kuiva asfalti ja kiireid kurve vähemalt kevadel eriti nautida ei saa. Need on tsiklimüüjad, kel saabub aasta kibedaim tööaeg. Huvilisi praegu jagub, ostjate kõrval unistajatest kiibitsejad – tsiklivärk on ju emotsionaalne.

«Ma olen kogu aeg siin,» naerab Leevi Varm Eesti suurimast kasutatud mootorrattaid ja uusi Ducatisid müüvast ettevõttest Bikepoint küsimuse peale, millal ajakirjanik võiks motopoodi uudistama tulla. «Puhkan talvel.» Triinu Raudsepp, kes müüb Ramos Suzukisid, sätib müügisaalis seisvale isiklikule tsiklile akulaadijat – kui pole aega sõita, läheb vooluallikas tühjaks, aga parasjagu on reede ja puhkepäevadel tahaks ju ikka väikese ringi teha.

Statistika kõneleb, et iga aastaga suureneb Eesti teedel mootorrataste hulk paari-kolme tuhande võrra. Mullu oli neid registris 29 000. Järjest enam ostab eestlane päris uue tsikli. Võib öelda, et see ongi üks olulisemaid trende.

«Motopark uueneb järjest ja muutub isikupärasemaks, tahetakse tsiklit, mida kellelgi teisel ei ole,» räägib Varm ja toob näiteks Ducati unikaalsed mudelid Scrambler Italia Independent ja xDiavel. Neist esimene on madala sportliku lenksuga klassikaline kerge mootorratas, mida toodeti vaid 1077 eksemplari; teine jalad ees isteasendiga cruiser – Ducati esimene selletaoline 156-hobujõulise mootoriga. 20 000 eurot ja enam maksvad mootorrattad veel mõne aasta eest Eestis naljalt kaubaks ei läinud. Nüüd lähevad.

13.05.2016 16.05.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto