L, 4.02.2023
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hollandlane lõi Eestile tasuta uue brändi

, Teleport
Hollandlane lõi Eestile tasuta uue brändi
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Peter Kentie.
Peter Kentie. Foto: Kristjan Lepik

Hollandi linna Eindhoveni, mida tehnoloogiaajakiri Wired on nimetanud maailma kaheksa parima disainilinna seas, turundusjuht Peter Kentie tegeleb oma vabast ajast ja tasuta Eestile põhjaliku turundusplatvormi loomisega. 

- Te võite ette kujutada mu üllatust, kui ma teist esmakordselt kuulsin ja kui peale teie tegevuse tutvustamist Eindhovenis öeldi ka, et «Peter on ehk üks suuremaid Eesti fänne üldse». Kuidas see juhtus, mis teid Eestiga sidus?

Minu Twitteri lehel on kirjas: «Ma jätsin oma südame Eestisse». Ma olen uhke e-resident ja olen tõeliselt tänulik Eestile selle inspiratsiooni eest, mida ma sealt olen saanud. Oma põhitöö, Eindhoveni turundamise ja brändijuhtimise kõrval huvitab mind väga Eesti käekäik.

Märksõnad
Tagasi üles