Apple ja Spotify rebivad melomaanide pärast

Maailma juhtiv voogesitusteenus Spotify. FOTO: Reuters/ScanPix

Üha väiksem hulk inimesi ostab digitaalset muusikat lugude või albumite kaupa, CD plaatidest rääkimata. Valdavaks hakkavad saama muusika voogesitusteenused, kus üleilmseks turuliidriks on Spotify, kellel on hinnanguliselt 30 miljonit klienti. Alles aasta eest turule tulnud Apple Music on leidnud oma teenusele üle 15 miljoni tarbija. Teised tegijad, näiteks Deezer, Google Play Music ja Tidal on juba palju väiksema kliendihulgaga.

Tellijale Tellijale

Konkurents kahe esimese vahel on üha tihedam. Alles mõni nädal tagasi alandas Spotify märkimisväärselt perepaketi hindu, mis võimaldab pereliikmetel muusikat kuulata soodsamalt kui eraldi ostes. Vaatamata sellele, et Spotify pakub ka tasuta varianti, tundub, et Apple Music hingab konkurendile aina ähvardavamalt kuklasse. Möödunud nädalal süüdistas Spotify Apple’it meedia vahendusel ebaausate konkurentsivõtete kasutamises ja nende äri kahjustamises.

Probleem on selles, et Apple ei ole oma rakendusekaupluses Spotify versiooniuuendust aktsepteerinud. Põhjuseks see, et Spotify on eemaldanud oma rakendusest funktsiooni, mis võimaldab otse sealt Spotify tasulise teenusega liituda.

04.07.2016 06.07.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto