Vastuoluline reegel nr 40 võib olümpial suure jama kaela tuua

Reeglist 40 pole ilmselgelt midagi kuulnud Rio narkoärikad, kes kasutavad olümpia ametlikku logo ja olümpiarõngaid. FOTO: SCANPIX/REUTERS

Kui sponsor soovib Rio olümpiamängude ajal toetatavale sportlasele eelseisvaks võistluseks näiteks suhtlusportaali Twitter kaudu edu, võib see sportlasele kaela tuua suure jama. Sõnu või fraase, nagu 2016, pingutus, olümplane, või fotot võidetud medalist ei tohi olümpiamängude ajal mingisuguse reklaami eesmärgil kasutada ükski mitteametlik mängude sponsor.

Tellijale Tellijale

Kui nii siiski tehakse, võib see toetajaga seotud sportlasele kaasa tuua probleeme. Reeglite järgi võib rikkumise tuvastamisel sportlase diskvalifitseerida või temalt koguni medali ära võtta, tegelikult piirdutakse ilmselt noomitusega.

28.07.2016 30.07.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto