Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Hiiumaa on kaubaveoga jännis

Harilaid. FOTO: Sander Ilvest / Postimees

Hiiumaa ettevõtjad ja kaupmehed seisavad silmitsi põletava probleemiga – suured kaubaautod mandri ja saare vahel liikuvatele laevadele ei mahu ning see pärsib ettevõtjate sõnul oluliselt Hiiumaa majanduslikku võimekust.

Tellijale Tellijale

Hiiu maavalitsuse ühistranspordi spetsialisti Tõnis Paljasma sõnul on kaubavedude sujuv toimimine olnud Hiiumaa jaoks alati väga tähtis, kuid tihti probleemne. Tema sõnul halvenes olukord kõvasti juba 2015. aasta augustis, kui Heltermaa-Rohuküla liinilt lahkus parvlaev Hiiumaa ning sõitma jäid parvlaevad Regula ja St. Ola. Allesjäänud laevad aga mahutasid märgatavalt vähem sõidukeid ja eriti rasketehnikat. «Üsna korrapäraselt veetakse Hiiumaa ja mandri vahet plastitööstuse toodangut ja toorainet, puitu ja kütust. Rääkimata kriitilise tähtsusega postivedudest, toidukaupadest ning kiirabist, mis igal juhul peavad laevale saama,» rääkis Paljasma.

19.10.2016 21.10.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto