Sisukord
Autosport
Postimees
21.10.2016
Eesti Õiguskantsler: hooldekodudes rikutakse dementsete inimeste põhiõigusi Valitsus plaanib kolmekordistada naiste arvu kaitseväes Tudengid jätavad raha taotlemata Seadusemuudatus säästab vabaabielus lapsevanemate jalavaeva Cargobus viib kurikuulsa tooli Viljandimaale Saku koondatud turundusjuht nõuab õiglust kohtust (4) Ministeerium tahab koolitada sõduritest abipolitseinikke Hommik Tallinnas, päev Helsingis, õhtu Riias (1) Kaks ministrit Ärma talu juhtumist: reeglid kehtivad kõigile Taavi Rõivas kolib mõneks ajaks perega Laidoneri villasse Meedia tähelepanu aitas suurendada Keskerakonna populaarsust (1) Majandus Norra naftafondil on 10 miljoni euro eest Eesti aktsiaid Rehe: Kruuda võiks jätkata tööd investorite leidmisega Madalas merevees ei pruugi hakkama saada ka uued parvlaevad Välismaa Maandur kadus Marsile jõudmise asemel kosmosesse Trump ja Clinton andsid viimase vaatuse Freudenstein: Aleppo mõjub prantslastele nagu MH17 sakslastele (2) Arvamus Peep Pahv: lahenduseta probleemid Andrus Karnau: vürtspoodnik ja riigipea (11) Tiia Kõnnussaar: kui aju huugab täistuuridel (1) Taavi Veskimägi: suur muutus vastuseisust hoolimata (2) Postimees 1997. aastal: Vene pensionärid lärmitsesid Toompeal, KAPO huvitub miitingute asjaoludest (2) Juhtkiri: stagnatsioon Eesti poliitikas (5) Päeva karikatuur: lehkav reiting Kultuur Belgia peoloomade lõbu ja langus Leiba ja pulma Sport Järvamaa ja TTÜ vahel tekkis riid ning karikamäng jäi ära Guardiola asus väravavahti kaitsma Märtini meenutused: tahe, paradiis ja äpardus Kättemaks? Levkoi jättis Eesti parima mängija koondisekutseta Vanamoodne mäesuusatamine püüab noorte tähelepanu Tarbija Odessa – õnneliku elu kodulinn Tartu Palk tõuseb Tartus aeglaselt, maksumaksjaid lisandub kasinalt Omaksed said üksi elanud mehe surmast teada ajalehe kaudu (3) Kuulus helilooja soovitab koostööd Paisuv Lõunakeskus jõudis järgmisse vahefinišisse Vaid vähestel tartlastel on õnn elada näoga Emajõe poole Põltsamaa gümnasistid õpivad ka häkkimist Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Märtini meenutused: tahe, paradiis ja äpardus

4 min lugemist
Markko Märtin 2003. aastal kihutamas Ford Focusega Lõuna-Eesti teedel. FOTO: Margus Ansu

Kodumaised rallifännid meenutavad ikka hea sõnaga aegu, mil MM-sarja tippkonkurentsis kihutas Markko Märtin. Toonane konkurents oli ülimalt tihe, kuid selles tulises heitluses noppis Märtin viis võitu ning saavutas 2004. aastal kokkuvõttes 3. koha. Nii vaadatakse lootusrikkalt järgmise hooaja poole, kui taas suureneb stardis olevate tiimide arv, tulevad välja uued autod ja taas peaks konkurentsivõimeliste rehvidega kihutama Ott Tänak.

Tellijale

Hiljuti meenutas Märtin koos M-Spordis 23 aastat logistikuna töötanud John Millingtoni ja Carlos Sainzi pikaaegse kaardilugeja Luis Moyaga vanu häid aegu, kui ta oli üheks külaliseks vestlussaates «Racing Stories».

Ühiselt jõuti järeldusele, et rallimaailmas on pidevalt tõusnud professionaalsus ja enam ei ole võimalik olla mingi kindla võistluse või rallitüübi spetsialist. Ühiselt leitigi, et sellise spetsialiseerumise väljasuretamisele pani aluse just Sainz, kes suutis olla hea igal teekattel. «Tema alustas seda trendi,» rääkis Märtin, kuidas on jõutud tänapäeva, kus ei ole enam eriti konkreetseid asfaldispetsialiste või Skandinaavia rallide eksperte.

Ka eestlane suutis selles vallas astuda just Sainzi jälgedes. «Tavaliselt ei ole Põhja-Euroopast pärit sõitjad asfaldil head. Markko oli aga asfaldil hea,» tunnustas hispaanlane.

«Kohe alguses mitte,» jäi Märtin siiski talle omaselt tagasihoidlikuks.

Legendaarne Eesti rallisõitja meenutas oma karjäärist siiski hea sõnaga mitmeid huvitavaid seiku.

20.10.2016 22.10.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto